بنر بالای صفحه
هنر ظریف بیخیالی
هنر ظریف بیخیالی هنر ظریف بیخیالی

فروش ویژه

کتاب هنر ظریف بیخیالی

معرفی کتاب هنر ظریف بیخیالی

(6)
کتاب هنر ظریف بیخیالی (روشی عجیب و غریب برای خوب زندگی کردن)، اثر مارک مانسون ، با ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات بهزاد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 55,000 26%

40,700

55,000 26% 40,700

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(7)
21%
فروش ویژه
(5)
17%
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: مارک مانسون ویرایش: -
مترجم: فرزام حبیبی اصفهانی تعداد صفحات: 176
انتشارات: بهزاد وزن: 180
شابک: 9324772262956 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راه و رسم زندگی،ابراز وجود،پرفروش ترین نیویورک تایمز)

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

چارلز بوکفسکی مردی عیاش و بی بندوبار بود. فردی تن پرور و از زیر کار در رو و احتمالا آخرین فردی که برای نصیحت شدن پیشش بروید.
بوکفسکی همیشه دوست داشت نویسنده شود؛ اما به هر انتشاراتی که سر می زد کارهایش را قبول نمی کردند.
او در اداره پست و در قسمت بایگانی مشغول بود و حقوق کمی می گرفت. سرانجام در سن ۵۰ سالگی سردبیر یک نشریه علاقه زیادی به او پیدا کرد. این علاقه، باعث پیشنهاد یک قرارداد به بوکفسکی شد.
این اولین فرصتی بود که در زندگی به بوکفسکی داده شده بود و او باید انتخاب می کرد که در اداره پست بماند و یا با ماشین تحریرش دل را به دریا بزند و احتمالا از ... گرسنگی بمیرد.
سرانجام بوکفسکی تصمیم گرفت از گرسنگی بمیرد. او پس از امضاء قرارداد، اولین رمانش را در طول سه هفته منتشر کرد.
او این رمان را اداره پست نام گذاشت و در صفحه نخست آن نوشت: ((تقدیم به هیچ کس)).

بوکفسکی ناگهان به موفقیتی عظیم دست پیدا می کند و به رکورد فروش دو میلیون نسخه می رسد.
احتمالا اگر هالیوود بخواهد فیلمی درباره او بسازد این گونه می گوید: ((دیدی! او تسلیم نشد و تا آخرین نفس جنگید و پیروز شد.))
با این حال فروش کم نظیری که داشت به خاطر پشتکارش نبود، بلکه به این خاطر بود که نمی خواست چیزی باشد که نیست.

او کاملا با خودش صادق بود و داستان شکست هایی که داشت را در کتاب هایش با بقیه به اشتراک گذاشت.
شهرت و موفقیت از چارلز بوکفسکی فرد بهتری نساخت.

امروزه به ما این طور القا می کنند که رشد شخصیتی و موفقیت با هم اتفاق می افتند. در حالی که لزوما این طور نیست و داستان بوکفسکی گویای همین موضوع است.

جامعه امروز به ما می گوید باید خوشحال تری سالم تر، باهوش تر، پولدارتر، محبوب تر و هر روز صبح آماده سفر و سلفی گرفتن باشی و هر دو بچه ات را ببوسی و با مازراتی جدیدت به سرکار باکلاست بروی؛ اما اگر لحظه ای تفکر کنید متوجه می شوید که اینها تماما در داخل کتابهای خودیاری و شبکه های اجتماعی هستند.

همه روی چیزی که ندارند بزرگ نمایی می کنند این تمرکز روی مثبت گرایی تنها خدمتی که به ما می کند این است که به ما می گوید، چه چیزی نداریم، چه چیزی باید می بودیم ولی نتوانستیم باشیم.

تمام رسانه ها، آدمهای اطراف، شبکه های اجتماعی در تلاش هستند تا به ما بگویند که کلید داشتن یک زندگی شاد این است که شغل بهتر، ماشین گران تر، همسری زیباتر و غیره داشته باشیم.

این القائات باعث می شود ما زندگی مان را وقف دویدن به سمت سراب هایی از خوشبختی و رضایت کنیم.

کلید یک زندگی خوشبخت این نیست که بیشتر تلاش کنید، بلکه این است که کمتر تلاش کنید، اما در عوض، تلاشتان در جهت به دست آوردن خواسته های درونی و مهمتان باشد.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

نویسنده و روانشناس مشهور کتاب، "مارک مانسون" ، بر این باور است که این کتاب پادزهری است برای درمان نازپروردگی و داشتن ذهنیت حال همیشه خوبی که جامعه مدرن و امروزی و نسل های جدید را آلوده کرده است. در تمام زندگی به ما گفته شده است تا همیشه مثبت بیاندیشیم اما مانسون با قلم طنزآميز و البته کاملا علمی تلاش می کند تا مخاطب خود را متوجه این موضوع کند که قرار نیست همه انسان ها خارق العاده ، بسیار موفق و مرفه باشند و کسی که در زندگی این گونه نیست به راحتی باید بپذیرد که هیچ چیز تقصير او نبوده است. او همچنین در این کتاب به این موضوع اشاره می کند که همه ما باید توانایی ... ها و محدودیت های خود را بپذیریم و تنها با قبول کردن این مسئله است که می توان با عزمی راسخ تر، شهامت و تلاش دو چندان به اهداف و موفیقت های بیشتر دست یافت، این کتاب به شما این مهارت را می آموزد تابه چه چیزهایی در زندگی خود اهمیت بدهید و به چه چیزهایی کوچک ترین اهمیتی ندهید تا به نتیجه دلخواه خود در زندگی برسید.
Mark Manson نویسنده، روانشناس، وبلاگ نویس، مترجم جوان و متولد منهتن آمریکا است که با انتشار کتاب خود با عنوان The Subtle Art of Not GivingAFck به شهرت جهانی دست یافت و توانست علاوه بر قرارگیری در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز، میلیون ها نسخه از کتاب های خود را در جهان به فروش برساند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارک مانسون

مارک مانسون

مارک منسن، نویسنده، بلاگ‌نویس و کارآفرین امریکایی است که از سال ۲۰۰۹ کار نوشتن را آغاز کرد. او الهام و ایده‌ نوشته‌هایش را از دید متفاوت و عمیق به رویدادهای پیرامون خود می‌گیرد. نوشته‌های مارک بیشتر در زمینه فرهنگ‌سازی، روابط انسانی، تصمیم‌های مهم در زندگی و روانشناسی است. بیشتر محبوبیت منسن مربوط به بلاگ‌هایی در خصوص خودپروری و توصیه‌هایی به مردان بود.

مارک منسن متولد سال ۱۹۸۴ در ایالت تگزاس آمریکاست. او پس از گذراندن مقاطع تحصیلی خود برای تحصیلات دانشگاهی، به بوستون مهاجرت کرد و در دانشگاه این ایالت مشغول به تحصیل شد. سرانجام در سال ۲۰۰۷، در رشته روابط بین‌الملل و تجارت از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل گردید. در همان سال، مارک در یک شرکت سرمایه‎‌گذاری مشغول به کار شد؛ اما به دلیل اینکه در زمان کار، کتاب می‌خواند او را اخراج کردند. به گفته خود مارک، این تنها تجربه او از کار واقعی بوده است. او هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند.

مارک اولین بلاگش را در سال ۲۰۰۹ نوشت و در سایت خود منتشر کرد. پس از گذشت چند سال، نوشته‌های او در بین مردم بسیار جذابیت پیدا کرد. این محبوبیت به قدری بود که روزانه بیش از یک میلیون نفر به سایت او مراجعه کرده و مطالبش را می‌خواندند. وبسایت مارک منسن سالانه بیش از ۱۵ میلیون بیننده دارد که از مطالب این سایت استفاده می‌کنند.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرزام حبیبی اصفهانی

در حال حاضر مطلبی درباره فرزام حبیبی اصفهانی مترجم کتاب هنر ظریف بیخیالی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرزام حبیبی اصفهانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید