بنر بالای صفحه
خیلی زیاد  اما همیشه ناکافی
خیلی زیاد  اما همیشه ناکافی

قیمت قبل

کتاب خیلی زیاد اما همیشه ناکافی

معرفی کتاب خیلی زیاد اما همیشه ناکافی

(5)
کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی(چگونه خانواده من خطرناکترین مرد جهان را پدید آورد)، اثر مری ترامپ ، با ترجمه محمد خجسته ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 165,000

48,500

  48,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تاریخ جغرافیا و علوم وابسته

محصولات مرتبط

(5)
31%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مری ترامپ ویرایش: -
مترجم: محمد خجسته تعداد صفحات: 280
انتشارات: نگاه وزن: 283
شابک: 9786222670634 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب «خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی»، اثر مری ترامپ، با رویکردی روان‌شناختی، به تحلیل ریشه‌های کودکی و خانوادگی خانواده‌ی ترامپ می‌پردازد. ریشه‌ی هر هیولایی در کودکی است و مری ترامپ، برادرزاده‌ی دونالد ترامپ، با بررسی آسیب‌های کودکی او، رئیس جمهور امریکا را جامعه‌ستیز و در بند ناهنجاری‌های متعدد معرفی می‌کند؛ زیرا محیط خانوادگی و مناسبات والدین با کودکان بیمارگونه بوده و همه‌ی رفتارهای فرزندان ریشه در رابطه‌ی سخت و نامهربانانه‌ی پدر دارد که درنهایت نیز این تنش در مناسبات خانوادگی، خود را در همه‌ی کردارهای فرزندان، از جمله دونالد ترامپ ... متجلی می‌کند. ترامپ زاده‌ی خانواده‌ای است که مناسبات میان اعضای آن نه برحَسَب عشق که برحسب برنده و بازنده استوار بود!

مری ترامپ می‌گوید: «بخش اعظم این کتاب از حافظه‌ی من ناشی می‌شود. درخصوص رویدادهایی که در آن‌ها حضور نداشتم، به گفت‌وگوها و مصاحبه‌ها با اعضای خانواده‌ام، دوستان خانوادگی، همسایگان و بستگان استناد می‌کنم که بسیاری از آن‌ها ضبط شده‌ است. بعضی گفت‌وگوها رابا توجه به آنچه خود به خاطر می‌آورم و آنچه دیگران برایم بازگو کرده‌اند بازسازی کرده‌ام. در هر گفت‌وگویی قصد من این بوده است که مفهوم را مجدداً خلق کنم و نقل قول‌ها را عیناً بیان نکنم. من همچنین به اسناد و مدارک، صورتحساب‌های بانکی، اظهارنامه‌های مالیاتی، دفاتر خصوصی، مدارک خانوادگی، مکاتبات، ایمیل‌ها، پیغام‌ها، عکس‌ها و مدارک دیگر استناد کرده‌ام.

در رابطه با سوابق عمومی، به نیویورک تایمز، به‌ویژه مقاله‌ی تحقیقی دیوید بارستاو، سیوزان کریگ و راس بیوتنیر، که در ۲ اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد و به واشینگتن پست، ونیتی فیر، پولیتیکو، وب‌سایت موزه ترنس ورلد ایرلاینز و کتاب قدرت تفکر مثبت اثر نورمن وینسنت پیل استناد کرده‌ام.»

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

زمانی که فِرِدی در سال ۱۹۶۰ و دونالد در سال ۱۹۶۸ به شرکت ترامپ پیوستند، هر دوی آن‌ها هدف مشابهی داشتند و آن تبدیل شدن به دست راست پدرشان و سپس تکیه دادن به جایگاه وی بود. آن‌ها در زمان‌ها و طرق مختلف به نحوی تربیت شده بودند که از پس این کار برآیند و هیچ‌گاه برای خرید لباس‌های گران‌قیمت و خودروهای لوکس کمبود پول نداشتند. شباهت‌های آن دو فقط همین بود.

فردی به‌سرعت متوجه شد پدرش علاقه‌ای به دادن جایگاه به وی ندارد و بیهوده‌ترین کارها را به او واگذار می‌کند، مشکلی که در زمان ساخت دهکده‌ی ترامپ به اوج خود رسید. فردی احساس گرفتاری، بی‌ارزش بودن ... و بدبختی کرد و از این رو رفت تا موفقیت خود را در جای دیگری جست‌وجو کند.

وی در بیست و پنج سالگی خلبانی حرفه‌ای بود که با پرواز با هواپیماهای ۷۰۷ برای ترس ورلد ایرلاینز مخارج خانواده‌ی خود را تأمین می‌کرد. این دوران اوج زندگی حرفه‌ای و شخصی فردی بود. با بازگشت وی به شرکت ترامپ در بیست و شش سالگی، یک شانس مهم برای احیای اعتبارش، که ظاهراً در استیپلچیس به او پیشنهاد شده بود، از میان رفت و از این رو امید او به کار در شرکت پدر پایان گرفت.

پدر من تا سال ۱۹۷۱، به استثنای ده ماه خلبانی، یازده سال برای پدربزرگم کار کرده بودم. با وجود این، پدربزرگ دونالد را که آن زمان فقط بیست و چهار سال داشت به مقام ریاست شرکت ترامپ برگزید. او فقط سه سال تجربه‌ی کار در شرکت داشت و صلاحیت کمتری داشت، اما این مسائل برای پدربزرگ مهم نبود.

واقعیت این بود که فرد ترامپ به هیچ کدام از پسرانش در شرکت ترامپ احتیاج نداشت. او مدیر عامل شد، اما شرح وظایف وی تغییری نکرد؛ در واقع همه کاره خودش بود. فرد از شش سال پیش با شکست پروژه‌ی استیپلچیس، پروژه‌ی ساخت‌وساز دیگری را انجام نداده بود و از این رو نقش دونالد در مقام رئیس شرکت شفافیت چندانی نداشت.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مری ترامپ

مری ترامپ

در حال حاضر مطلبی درباره مری ترامپ نویسنده خیلی زیاد اما همیشه ناکافی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد خجسته

در حال حاضر مطلبی درباره محمد خجسته مترجم کتاب خیلی زیاد اما همیشه ناکافی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد خجسته

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید