گروه درمانی راه حل محور
گروه درمانی راه حل محور

فروش ویژه

کتاب گروه درمانی راه حل محور

معرفی کتاب گروه درمانی راه حل محور

(2)
کتاب گروه درمانی راه حل محور (از مجموعه درمان های کوتاه مدت)، اثر جان شری ، با ترجمه حامد برآبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات اسبار ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 26%

51,800

70,000 26% 51,800

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
24%
فروش ویژه
(2)
1%
(6)
1%
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب گروه درمانی راه حل محور اثر جان شری توسط انتشارات اسبار منتشر شده است
    این اثر کتابی مناسب برای روان درمانگران که از طریق آموزش گام به گام و تشریح مقدمات رویکرد راه حل محور و تمامی مراحل فرایند درمان، متخصصان را در تشکیل گروه درمانی سازنده، مثبت و راه حل محور و معالجه ی کوتاه مدت افراد کمک می کند.
    همچنین با ارائه ی تمرین های خلاقانه، راهنماهای کاربردی و الگویی جدید برای نظارت، مفاهیم، کارکردها و فنون گروه درمانی را توسعه می دهد.
    الگوی راه حل محور شیوه ی درمانی خاص و متفاوتی است که بر روی زمان حال و آینده تمرکز دارد و مراجع، خود به نوعی متخصص در نظر گرفته می شود.

مشخصات محصول

نویسنده: جان شری ویرایش: -
مترجم: حامد برآبادی تعداد صفحات: 281
انتشارات: اسبار وزن: 279
شابک: 9786229649060 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(درمان متمرکز بر راه حل)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان شری

جان شری

در حال حاضر مطلبی درباره جان شری نویسنده گروه درمانی راه حل محور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حامد برآبادی

در حال حاضر مطلبی درباره حامد برآبادی مترجم کتاب گروه درمانی راه حل محور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حامد برآبادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید