بنر بالای صفحه
ترس جان
ترس جان ترس جان

فروش ویژه

کتاب ترس جان

معرفی کتاب ترس جان

(2)
کتاب ترس جان (پوست)، اثر کورتزیو مالاپارته ، با ترجمه بهمن محصص ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات جامی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 250,000 26%

185,000

250,000 26% 185,000

محصولات مرتبط

(4)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کورتزیو مالاپارته ویرایش: -
مترجم: بهمن محصص تعداد صفحات: 376
انتشارات: جامی وزن: 408
شابک: 9786001763786 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

«پوست» معروف‌ترین اثر کورتزیو مالاپارته است که در سال ۱۹۴۹ نوشته شد و جنجال‌های زیادی خلق کرد و حتی کار به مراکز قضایی نیز کشیده شد و چیزی نگذشت که به تمام زبان‌های دنیا ترجمه شد و موقعیتی فوق‌العاده به دست آورد. ریزبین‌ترین منتقدان نیز مالاپارته را نویسنده‌ای فوق‌العاده و استعدادی بزرگ شناخته‌اند.

روبرت کمپ می‌نویسد: «هر صفحه‌ی پوست بسیار زیبا و حماسی و شاعرانه است و نویسنده‌اش مهارتی خارق‌العاده دارد. نباید به صداقت آنچه گفته شده است شک کنیم، چرا که مالاپارته خود اولین کسی است که از اثرش متأثر شده است.»

مالاپارته زندگی‌اش را در متهم ... و محکوم کردن گذرانید و آثاری خلق کرد که نمایاننده‌ی زمانه‌ی ماست و وی را هم‌ردیف بزرگ‌ترین هنرمندان هان قرار می‌دهد. «پوست» بی‌شک تواناترین و پرمعنی‌ترین اثرش است و در آن مالاپارته به سبب جدل بسیار قوی‌اش، نویسنده‌ای چون سارتر است و به سبب تصاویر بی‌رحمش نقاشی چون بوش و بروگل و گویا.

مالاپارته در جنگ جهانی اول داوطلبانه شرکت کرد و نشان لیاقت گرفت. پس از ۱۹۱۸، با تمام وجودش به سیاست و روزنامه‌نگاری پرداخت و روحیه‌ی ماجراجویش در این فعالیت‌ها بی‌تأثیر نبود. با روحیه‌ی عاصی خاص خود -نسبت به هر قید و بند سنتی‌ای- به فاشیسم پیوست و همزمان آن به فعالیت‌های مختلف ادبی مشغول شد. مالاپارته در اثر بزرگش «پوست» که از نظر نمایاندن آداب و رسوم زندگی ایتالیا پس از جنگ دوم جهانی دارای نهایت اهمیت است، قبل از هر چیز، ناظری آزاد است و نشان‌دهنده‌ی واقعیتی مشکوک.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

در اطراف تختخواب ژان لویی و دوستانش، با اضطرابی که خاص خویشاوندان زائو است، محتاط و ترسان و مضطرب حرکت می‌کردند و یکی با حوله‌ی مرطوب پیشانی بیمار را تر می‌کرد و دیگری دستمال آغشته به سرکه را نزدیک بینی‌اش می‌گرفت و دیگری کنار دو تشتکی مشغول بود که پیرزنی با موی ژولیده و خاکستری و صورتی پر چین و حرکاتی مرتب و کند در آن‌ها آب گرم می‌ریخت -حرکت منظمش ناقض سر جنباندن مضطربانه‌اش بود- و ناراحت آه می‌کشید و پرسان به آسمان می‌نگریست.

بقیه بی‌آرام در اتاق می‌دویدند و به هم می‌خوردند و تنه می‌زدند و سر در میان دست گرفته بودند و هر بار که زائو فریادی ... محکم‌تر می‌کشید یا حرکتی دردناک‌تر می‌کرد فریاد می‌زدند: خدای من! خدای من!

ژرژ وسط اتاق ایستاده و بسته‌ی بزرگ پنبه‌ی هیدروفیل به دست داشت و تکه‌هایی از آن کنده و به هوا می‌انداخت که آرام چون برف در آسمانی گرم و روشن به اطرافش فرو می‌ریخت و چون مجسمه‌ای از درد و اضطراب می‌نمود. زائو می‌خواند: آی، بیچاره من! و با هر دو دست بر شکم متورمش می‌نواخت که صدایی چون طبل از آن برمی‌خاست.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کورتزیو مالاپارته

کورتزیو مالاپارته

در حال حاضر مطلبی درباره کورتزیو مالاپارته نویسنده ترس جان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بهمن محصص

در حال حاضر مطلبی درباره بهمن محصص مترجم کتاب ترس جان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بهمن محصص

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید