بنر بالای صفحه
سرگذشت استعمار13
سرگذشت استعمار13 سرگذشت استعمار13

فروش ویژه

کتاب سرگذشت استعمار13

معرفی کتاب سرگذشت استعمار13

(4)
کتاب سرگذشت استعمار13 (ماجرا هنوز تمام نشده)، اثر مهدی میرکیایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 75,000 21%

59,250

75,000 21% 59,250

محصولات مرتبط

(4)
20%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
6%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مهدی میرکیایی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 168
انتشارات: سوره مهر وزن: 150
شابک: 9786000327651 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ جهان،ادبیات ودکان و نوجوانان،مناسب بالای 13 سال)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر تاریخ نفت و کشورهای ذینفع، از ابتدا تا به حال و به شیوه‌ای داستان‌گونه و ساده است. در آن از اروپایی‌هایی که قاره آمریکا را کشف کردند، دنبال اکسیر جوانی بودند و روغنی که به راحتی آتش می‌گرفت؛ سخن به میان آمده است. در ایران بار اول باستان‌شناسی فرانسوی که در اطراف شهر شوش به دنبال آثار عتیقه بود، در مقاله‌ای نوشت که در ایران نفت هم پیدا می‌شود. با شنیدن این خبر ویلیام ناکس دارسی نمایندگان خود را به ایران و پیش مظفرالدین شاه برای مذاکره درباره نفت، فرستاد. برای اطلاع بیشتر از سرگذشت کشورهای دارای نفت و دولت‌های خواهان آن، در این کتاب ... عنوان‌های دیگری نیز وجود دارد. "قرمزپوش اسرار داروی شفابخش را به سفیدها می‌گوید"، "سرهنگ قلابی به نفت رسید"، "جاسوس استاندارد"، "شترسوار عرب در مکزیک"، "اوپک" و "ماجرا هنوز تمام نشده" و چند موضوع دیگر از عنوان‌های این کتاب است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی میرکیایی

مهدی میرکیایی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی میرکیایی نویسنده سرگذشت استعمار13 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید