بنر بالای صفحه
اردک های بنفش 4
اردک های بنفش 4 اردک های بنفش 4

فروش ویژه

کتاب اردک های بنفش 4

معرفی کتاب اردک های بنفش 4

(2)
کتاب اردک های بنفش 4 (ماجراجویی)،(گلاسه)، اثر مارک فان دخریند ، با ترجمه مهرنوش گلشاهی فر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات هوپا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 23%

46,200

60,000 23% 46,200

محصولات مرتبط

(2)
23%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
23%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مارک فان دخریند ویرایش: -
مترجم: مهرنوش گلشاهی فر تعداد صفحات: 32
انتشارات: هوپا وزن: 101
شابک: 9786222042110 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان شخصیت های کارتونی،داستان ماجراجویانه،مناسب برای 3 تا 8 سال،گروه سنی:ب،تصویرگر:مارک فان دخریند،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

صبح خیلی زود، اردک‌های بنفش، «هکتور» و «آلبرت»، پرده را کشیدند تا بیرون را تماشا کنند؛ ولی انگار همه‌چیز عوض شده بود! آن‌ها بیرون رفتند؛ اما چیزی دیده نمی‌شد؛ حتی آخر شاخه درختی که روی آن خانه داشتند! هکتور و آلبرت چندتا ساندویچ درست کردند و راه افتادند. همه‌چیز در سفیدی خاصی فرو رفته بود، طوری که یکدیگر را هم نمی‌دیدند! آن‌ها با شجاعت پیش رفتند تا اینکه... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارک فان دخریند

مارک فان دخریند

در حال حاضر مطلبی درباره مارک فان دخریند نویسنده اردک های بنفش 4 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهرنوش گلشاهی فر

در حال حاضر مطلبی درباره مهرنوش گلشاهی فر مترجم کتاب اردک های بنفش 4 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهرنوش گلشاهی فر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید