بنر بالای صفحه
صرخه خان طومان 1
صرخه خان طومان 1 صرخه خان طومان 1

فروش ویژه

کتاب صرخه خان طومان 1

معرفی کتاب صرخه خان طومان 1

(2)
کتاب صرخه خان طومان 1 (حکایه الصالحین11)،(عربی)،(تک زبانه)، اثر عبدالرضا هاشمی ، با ترجمه محمد جمعه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شهید کاظمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 21%

39,500

50,000 21% 39,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای جنگ تحمیلی، دفاع مقدس و شهدا

محصولات مرتبط

(6)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
23%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
19%

مشخصات محصول

نویسنده: عبدالرضا هاشمی ویرایش: -
مترجم: محمد جمعه تعداد صفحات: 271
انتشارات: شهید کاظمی وزن: 303
شابک: 9786226609715 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خاطرات بازماندگان شهیدان مسلمان ایران،عبدالرضا هاشمی ارسنجانی،1356تک زبانه:عربی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

عبدالرضا هاشمی

عبدالرضا هاشمی

در حال حاضر مطلبی درباره عبدالرضا هاشمی نویسنده صرخه خان طومان 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد جمعه

در حال حاضر مطلبی درباره محمد جمعه مترجم کتاب صرخه خان طومان 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد جمعه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید