بنر بالای صفحه
کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته
کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته

قیمت قبل

کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته

معرفی کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته

(4)
کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته (صوتی)،(باقاب)، اثر مهدی شجاعی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نیستان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی سایر، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 52,000

32,000

  32,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

منتخب کتابهای محبوب و پرفروش

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مهدی شجاعی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات:
انتشارات: نیستان وزن: 60
شابک: 9786222087401 تیراژ:
اندازه (قطع) : سایر سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(با صدای:مهدی شجاعی،زمان:6 ساعت و 25دقیقه،باقاب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی شجاعی

مهدی شجاعی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی شجاعی نویسنده کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

1 نظر
  • 1402/09/18 13:19:48
رویا

مهدی شجاعی نویسنده و شاعر معاصر ایرانی است. او در تاریخ ۲۳ ژانویه ۱۹۵۵ در شهر مشهد، ایران متولد شد. شجاعی به عنوان یکی از نویسندگان برجسته و موفق ادبیات فارسی شناخته می‌شود و آثار متعددی در زمینه شعر، داستان و نمایشنامه نوشته است.

او دارای تحصیلات عالی در رشته‌های مهندسی برق و فلسفه است و در طول دوران تحصیلی و فعالیت‌های ادبی خود، به بررسی موضوعاتی همچون انسان‌شناسی، فلسفه و ادبیات می‌پرداخته است. آثار شجاعی به طور گسترده‌ای در داخل و خارج از ایران منتشر شده‌اند و او بارها جوایز و افتخارات ادبی دریافت کرده است.

بین آثار مهدی شجاعی می‌توان به مجموعه شعر "آبی در آبی"، "بهار آمده است" و "گل‌های سرخ" اشاره کرد. همچنین، او داستان‌های کوتاهی نیز نوشته که در مجموعه‌هایی مانند "خانه‌های خاموش" و "مردی به نام روز" جمع‌آوری شده‌اند. علاوه بر این، شجاعی نمایشنامه‌هایی مانند "مردی به نام اسماعیل" و "بهار و بنفشه" را نیز نوشته است.

مهدی شجاعی با استفاده از زبان ساده و غنی، موضوعات عمیق انسانی را در آثار خود بررسی می‌کند و با استفاده از تصویرسازی قوی و زبان شعری زیبا، خواننده را به تأمل درباره زندگی، عشق، مرگ و میر و معنای وجود دعوت می‌کند.


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید