بنر بالای صفحه
با کفش من راه برو
با کفش من راه برو

فروش ویژه

کتاب با کفش من راه برو

معرفی کتاب با کفش من راه برو

(2)
کتاب با کفش من راه برو:چگونه با احساس خشم،ترس،شادی و اندوه فرزندم رو به رو شوم (کتاب های زندگی بهتر)، اثر اورلی کرتن ، با ترجمه زینب چینی چیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شمعدونی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 170,000 26%

125,800

170,000 26% 125,800

محصولات مرتبط

(2)
23%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
8%
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب با کفش من راه برو نشر شمعدونی اثر اورلی کرتن ترجمه زینب چینی چیان منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: اورلی کرتن ویرایش: -
مترجم: زینب چینی چیان تعداد صفحات: 224
انتشارات: شمعدونی وزن: 273
شابک: 9786227044201 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتابی است نوشته‌ی اورلی کرتن، روان‌شناس و تراپیست فرانسوی، پیرامون درک احساسات کودکان که انتشارات شمعدونی آن را با ترجمه‌ی زینب چینی‌چیان روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب «با کفش من راه برو» به موضوع برخورد با احساساتی نظیر خشم، ترس، شادی و اندوه در کودکان می‌پردازد و به والدین کمک می‌کند تا احساسات فرزندان خود را بشناسند و آن‌ها را درک کنند. احساسات کودکان بر رفتار، افکار و روابطشان با دیگران تأثیر می‌گذارد، بنابراین پدر و مادر باید بدانند که چگونه فرزندشان را همراهی کنند تا احساساتش را رشد دهد و با آن‌ها زندگی کند. کودک نیز باید یاد بگیرد ... که احساساتش تا چه اندازه طبیعی است و از چه حدی به بعد افراطی می‌شود.

دکتر اولی کرتن روان‌شناس و تراپیست فرانسوی متخصص امور تربیتی کودکان است. او در این کتاب به والدین می‌آموزد که چگونه با احساسات فرزندشان رو‌به‌رو شوند. بسیاری از والدین در بروز احساسات کودکانشان گیج و سردرگم می‌شوند و برخی اوقات نمی‌دانند که چگونه باید با این احساسات رو‌به‌رو شوند. آن‌ها گاهی این احساسات ناخوشایند مانند غم، افسردگی و خشم کودکان را سرکوب می‌کنند و مانع از بروز آن‌ها می‌شوند. شمار زیادی از این والدین به دکتر اولی کرتن به‌صورت بالینی مراجعه کرده‌اند و او تجربیات خود را در قالب آزمون‌ها و تکنیک‌های روان‌شناسی به پدرها و مادرها یاد داده است.»

نثر بسیار ساده کتاب، مثال‌های متعدد، تکنیک‌ها و تمرینات مختلفی که در کتاب موجود است کمک می‌کند تا در مواجهه با مشکلات از حد حرف فراتر برویم. برخی کتاب‌های روان‌شناسی مشکل را طرح می‌کنند، اما هیچ‌گونه راه حلی ارائه نمی‌دهند.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های «زندگی بهتر» است که زیر نظر فردیک فانژه، روان‌پزشک مشهور فرانسوی، منتشر ‌شده و دارای موضوعاتی کاربردی برای زندگی است.

در یادداشت ناشر این کتاب می‌خوانیم: همه ما دوست داریم که فرزندانمان آرام، خوشحال، منطقی، موجه، شجاع، مهربان و شاد باشند، اما به‌طور عملی تحقق چنین تصوری ناممکن است. کودکان در طول زندگی با احساسات گوناگونی مانند ترس، نگرانی، اضطراب، افسردگی، پرخاشگری و خستگی روبه‌رو می‌شوند. گاهی مشکل اینجاست که حتی نمی‌دانیم کودکمان چه احساسی دارد؟

مهم‌ترین هدف این کتاب این است که ما را با احساسات کودکان آشنا کند و کاری کند تا آن‌ها را به‌درستی درک کنیم. در کتاب با «کفش من راه برو» والدین در فصول ابتدایی کتاب، با احساسات خود آشنا می‌شوند. به‌طور مثال مادر ناتان ۶ ساله، پیش از آنکه پسرش به چیزی دست بزند، با فریاد به او گوشزد می‌کند که مراقب کارهایش باشد. همین رفتار، باعث استرس بیش از حد ناتان شده و او کاملاً غیرارادی براثر لرزش دستانش چیزهای مختلفی را در داخل خانه شکسته است. در این گونه موارد دکتر اورلی کرتن ابتدا سعی می‌کند، تا منشأ رفتار اشتباه را در والدین شناسایی کند و با انجام تمرینات مختلف روی کودکان و والدین، آن‌ها را از موقعیت سختی که بدان دچار شده‌اند بیرون آورد. همان‌طور که در جلد کتاب ملاحظه می‌شود، تصویر جلد کتاب بدین معنی است که پا در کفش کودکان خود کنیم و سعی کنیم بفهمیم که آن‌ها چه احساسی دارند. آن‌ها را درک کنیم، روحیات و احساسات آن‌ها را شناسایی کنیم و در آخر تلاش کنیم، این احساسات را چه خوب و چه بد بپذیریم.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

اگر کودک شما عصبانی شود چه می‌کنید؟ اگر پس از یک ناکامی، خشمگین و بی‌قرار است، چه رفتاری از خود نشان می‌دهید؟ اگر کودکتان از هیولای درون کمد اتاقش بترسد چه می‌کنید؟ به کودکتان می‌گویید: «نترس و او هم می‌گوید چشم دیگر نمی‌ترسم!» وقتی کودک شما سرخورده از تعامل با همسالانش، گوشه‌ای می‌نشیند چه می‌کنید؟ آیا به او می‌گویید که نباید ناراحت و افسرده باشد و او هم به‌سرعت لبخند می‌زند و شادی می‌کند؟ واضح است که راه‌حل‌ها آن‌قدر ساده نیستند، تغییر رفتارها و احساسات نیاز به تغییر نگرش دارند و تغییر نگرش‌ها نیاز به تمرین و ممارست. در این کتاب تمرینات ... و تکنیک‌هایی آمده که والدین می‌توانند از آن‌ها برای ‌تغییر نگرش کودکان خود استفاده کنند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اورلی کرتن

اورلی کرتن

در حال حاضر مطلبی درباره اورلی کرتن نویسنده با کفش من راه برو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زینب چینی چیان

در حال حاضر مطلبی درباره زینب چینی چیان مترجم کتاب با کفش من راه برو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زینب چینی چیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید