بنر بالای صفحه
عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست قطع رقعی
عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست قطع رقعی

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست قطع رقعی

معرفی کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست قطع رقعی

(2)
کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست (مواجهه با اندوه و فقدان در فرهنگی که این ها را برنمی تابد)، اثر مگان دیواین ، با ترجمه سارا ضرغامی - آرزو مومیوند ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات میلکان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 229,000
قیمت ایده بوک: 189,000 11%

169,460

189,000 11% 169,460
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اندوه فقدان

محصولات مرتبط

(1)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
2%
قیمت قبل
(4)
19%
(4)
19%
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست
    بخش اول : وضعیت همان قدر که فکر میکنید مسخره است       
    بخش دوم : با سوگتان چه کنید ؟     
    بخش سوم : وقتی خانواده و دوستان نمی دانند چه باید بکنند       
    بخش چهارم : مسیری رو به جلو 

مشخصات محصول

نویسنده: مگان دیواین ویرایش: -
مترجم: سارا ضرغامی - آرزو مومیوند تعداد صفحات: 240
انتشارات: میلکان وزن: 220
شابک: 9786008812845 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(اندوه،فقدان)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

بریده ای از کتابچگونه از این کتاب استفاده کنیم؟ کتاب پیش رو به چهار قسمت تقسیم شده است : واقعیت فقدان , با سوگمان چه کنیم , دوستان و خانواده , و مسیر رو به جلو. در حین مطالعه کتاب , با گزیده ای از نوشته دانشجویان دوره های "سوگتان را بنویسید " مواجه خواهید شد. گفته های آنها اغلب حتی بیشتر از گفته های من جنبه های چالش برانگیز و چندگانه ی سوگ زندگی را صادقانه و آشکارا نشان میدهد. اگرچه کتاب به نوعی به صورت خطی پیش میرود , هرجا خواستید به دیگر  قسمت مراجعه کنید. درست مثل سوگ که هیچ روش قطعی و درستی برای بررسی آن وجود ندارد ؛ به خصوص در فقدان تازه وقوع یافته که ... میزان درک فرد از اطرافش محدودیتی دارد. حتی اگر قبل از فقدان تازه وقوع یافته که میزان درک فرد از اطراقش محدودیتی دارد. حتی اگر قبل از فقدان دقت و تمرکز زیادی داشته اید , سوگ انها را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد و مسائل را به بخش های قابل کنترلی تقسیم میکند ( دربخش دوم , بیشتر  درباره چگونگی تاثیر گذاری سوگ در مغز و بدن شما صحبت میکنم.بخش اول کتاب در مورد فرهگ سوگ است و اینکه چگونه به دردهایی مثل درد شما میپردازیم. این بخش در ریشه های تاریخی بی سوادی عاطفی و تفاوت های زیاد ما در مواجهه با واقعیت های درد می کاود. این بخش نگاهی بازتر به فقدان می اندازد ؛ نگاهی به ظاهر سوگ و عشق وقتی با دید وسیع تری بررسی شوند. اگر دنیانیان به تازگی از هم پاشیده است , چرا باید این نگاه بازتر برایتان مهم باشد ؟ چرا باید برای دانستن اینکه مردم این دنیا چقدر از نظر عاطفی بی سواند وقت بگذارید ؟...

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مگان دیواین

مگان دیواین

در حال حاضر مطلبی درباره مگان دیواین نویسنده عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا ضرغامی

در حال حاضر مطلبی درباره سارا ضرغامی مترجم کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا ضرغامی

آرزو مومیوند

در حال حاضر مطلبی درباره آرزو مومیوند مترجم کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آرزو مومیوند

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید