بنر بالای صفحه
بی حد و مرز نشر میلکان
بی حد و مرز نشر میلکان

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب بی حد و مرز نشر میلکان

معرفی کتاب بی حد و مرز نشر میلکان

(4)
کتاب بی حد و مرز، اثر جیم کوییک ، با ترجمه پگاه فرهنگ مهر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات میلکان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 235,000
قیمت ایده بوک: 229,000 25%

173,900

229,000 25% 173,900

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(1)
29%
فروش ویژه
(4)
34%
فروش ویژه
(2)
1%
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • بخش اول: ذهنتان را خالی کنید
  • 1. بی‌حدومرز
  • 2. چرا این مسئله اهمیت دارد
  • 3. مغزِ بی‌حدومرز شما
  • 4. چطور این کتاب (یا هر کتابی) را بخوانیم و به‌ خاطر بسپاریم.

مشخصات محصول

نویسنده: جیم کوییک ویرایش: -
مترجم: پگاه فرهنگ مهر تعداد صفحات: 303
انتشارات: میلکان وزن: 270
شابک: 9786222540241 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مطالعه‌ی کتاب بی‌حدومرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

اگر تمایل دارید عملکرد ذهن خود را در دنیای دیجیتالی ارتقا دهید و بهره‌وری خود را از مغزتان افزایش دهید، کتاب حاضر بهترین گزینه برایتان است و مطمئن باشید از خواندن آن پشیمان نخواهید شد؛ چراکه کتاب بی‌حدومرز تاکنون به بسیاری از انسان‌های دنیا کمک کرده است.

نکوداشت‌های کتاب بی‌حدومرز:

- جیم کوئیک می‌داند که چگونه از من به‌عنوان یک انسان حداکثر بهره را ببرد. (ویل اسمیت)
- این کتاب مکاشفه‌ای درزمینه‌ی یادگیری محسوب می‌شود. (دکتر رودی تا نزی، محقق بیماری آلزایمر)
- به کسی بیشتر از جیم کوویک ... و برنامه‌های او برای بهینه‌سازی عملکرد مغز اعتماد ندارم. (دکتر دانیل آمن، نویسنده)
- هیچ قرص نبوغی وجود ندارد، اما جیم به شما فرآیند باز کردن بهترین مغز و روشن‌ترین آینده را می‌دهد. (دکتر مارک هایمن، رئیسِ دپارتمانِ راهبرد و نوآوری در مرکزِ پزشکی کلینیکِ کلیولند، نویسنده‌ی 12 کتابِ پرفروشِ نیویورک‌تایمز)

جیم کوئیک را بیشتر بشناسیم:

جیم کوئیک یک متخصص مشهور در زمینه‌ی بهبود حافظه، بهینه‌سازی مغز و یادگیری سریع است. کوئیک پس از آسیب مغزی‌ای که در دوران کودکی داشت، دچار مشکلات بسیاری درزمینه‌ی یادگیری شد و راهکارهایی را برای بهبود چشمگیر عملکرد ذهنی خود ایجاد کرد. او از آن زمان زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده و به‌عنوان مربی مغز دانش‌آموزان، سالمندان، کارآفرینان و مربیان فعالیت داشته است.

کوئیک، مدافع سلامت مغز و آموزش جهانی است و به‌عنوان یک انسان خیرخواه در پروژه‌هایی بسیاری ازجمله ایجاد مدارس از گواتمالا تا کنیا، ارائه‌ی خدمات بهداشتی، آب تمیز و یادگیری برای کودکان نیازمند فعالیت دارد. مأموریت جیم این است: هیچ مغزی نباید پشت سر گذاشته شود!


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب تعداد کمی از ما می‌دانیم که با استفاده از چند روش عملی می‌توانیم مغزمان را ارتقا بدهیم و بر توانایی یادگیری خود بیفزاییم. بیشترمان آگاه هستیم که با ورزش و رژیم غذایی مناسب، می‌توانیم سلامت قلبمان را بهبود دهیم؛ اما بسیاری از ما نمی‌دانیم که می‌توانیم مغزمان را هم تا حد زیادی بهبود دهیم و به این صورت، زندگی خود را بهتر کنیم.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

جملات برگزیده کتاب بی‌حدومرز:

- ما برای متحول کردن دنیای خود، به جادو نیاز نداریم.
- تمام قدرت لازم برای این کار، درون خودمان است.
- تنها راهِ بُردن این است که سریع‌تر از دیگران بیاموزید.
- من نه‌تنها از تمام مغزهایی که دارم، بلکه از تمام مغزهایی که می‌توانم قرض بگیرم هم استفاده می‌کنم.
- تنها هدفِ واقعیِ آموزش این است که کاری کنید فرد دائم سؤال کند.
- آن‌که سؤال می‌پرسد، نمی‌تواند از جواب دادن طفره برود.
- زندگی هیچ محدودیتی ندارد، به‌جز محدودیت‌هایی که خودِ شما تعیین می‌کنید.

در بخشی از کتاب بی‌حدومرز می‌خوانیم:

حالا باید ارزش‌های خود را ... در نظر بگیریم. می‌توانید بهترین عادات خود را یادداشت کنید، اما اگر ارزش‌هایتان باهدف نهایی هم‌خوانی نداشته باشند، موفق نخواهید شد. مثلاً فردی که دوست دارد نام‌های افراد را به ‌خاطر آورد باید برای روابط خود و ارتباطش با دیگر افراد ارزش قائل شود. رفتارِ شما باید از ارزش‌هایتان پشتیبانی کنند، در غیر این صورت هیچ انگیزه‌ای برای انجامشان نخواهید داشت.

ارزش‌های ما برای خود سلسله مراتبی دارند. اگر از شما سؤال کنم مهم‌ترین‌ چیز در زندگی‌تان چیست، شاید بگویید خانواده. سپس سؤال خواهم کرد خانواده چه‌کاری برایتان انجام می‌دهد. برای من، خانواده به معنای عشق است و برای شما شاید حس تعلق باشد. تمایزِ مهم این است که خانواده، ارزشی ابزاری است، ابزاری برای رسیدن به هدف. ارزش و هدفِ نهایی همان عشق و تعلق هستند. وقتی به ارزش‌های خود نگاهی می‌اندازیم، می‌توانیم مشخص کنیم آیا ارزشی که بیان کرده‌ایم هدف نهایی است یا اینکه خود ارزشِ دیگری را بیرون می‌کشد. ارزش‌ها باید اولویت‌بندی شوند. ارزش‌های من عشق، رشد، مشارکت و ماجراجویی هستند. (به همین ترتیب) هر ارزش به‌مرور رشد می‌کند و به ارزش بعدی منجر می‌شود. ارزش‌های فرد هرسال تغییر نخواهند کرد مگر اینکه شرایطی را در زندگی تجربه کنید که ارزش‌هایتان را تغییر دهند، مثل فرزنددارشدن، از دست دادنِ یکی از عزیزان یا پایان دادن به رابطه

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیم کوییک

جیم کوییک

در حال حاضر مطلبی درباره جیم کوییک نویسنده بی حد و مرز نشر میلکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پگاه فرهنگ مهر

در حال حاضر مطلبی درباره پگاه فرهنگ مهر مترجم کتاب بی حد و مرز نشر میلکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پگاه فرهنگ مهر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید