استادی عشق راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه
استادی عشق راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه

فروش ویژه

کتاب استادی عشق راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه

معرفی کتاب استادی عشق راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه

(2)
کتاب استادی عشق (راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه)، اثر دن میگل روییز ، با ترجمه پریچهر هیرادفر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کلک آزادگان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 130,000 26%

96,200

130,000 26% 96,200

محصولات مرتبط

(2)
3%
قیمت قبل
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
6%
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
6%
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب استادی عشق اثر دن میگل روییز توسط انتشارات کلک آزادگان منتشر شده است.
    مولف کتاب  که پیش از این با نوشتن کتاب چهار میثاق قدرت قلم و عمق درک و بینشش را به جهانیان نشان داده است در کتاب استادی عشق، مفاهیمی عمیق را با بیانی ساده در اختیار خواننده قرار می‌دهد. این اثر هم ترکیبی از دانش امروزی و خرد باستانی تلتک‌ها است. روئیز خواننده را به جهانی سرشار از عشق، خرد، رهایی، شکیبایی، لذت بردن از مواهب زندگی و اعتماد به نفس فرا می‌خواند.
    این اثر  با داستانی آموزنده درباره عشق آغاز می‌شود. داستان از همان ابتدایش خواننده‌ها را به در آغوش کشیدن عشق بدون قید و شرط دعوت می‌کند. روییز معتقدر است که هر انسانی توان آفرینش، ادارهٔ زندگی خود و به واقعیت درآوردن باورهایش را دارد و برای این کار باید از عشق استفاده کند.
    او از باورهای ترس‌بنیاد و پیش‌فرض‌های تحلیل‌برندهٔ عشق که روابط آدمی را پر از رنج و اندوه می‌سازند، پرده برمی‌دارد و به مخاطبانش می‌آموزد چگونه زخم‌های عاطفی‌اش را مرهم نهد. آزادی و شادمانی را که حق اساسی اوست، بهبود ببخشد و روح بازیگوشی را که برای روابط عاشقانه ضروری‌ است، جایگزین آن زخم‌ها سازد. 
    این اثر به مخاطبان می‌گوید که اهلی شدن و کمال‌طلبی به انکار خود می‌انجامد، جنگ قدرت و کنترل، همه ی روابط را به آهستگی از میان می‌برد، او به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا انسان‌ها در پی شکار عشق، درون دیگران هستند، چگونه می‌توانند عشق را درون خود به چنگ آورند؟ و سرانجام چگونه می‌توان خود و دیگران را بخشید؟


مشخصات محصول

نویسنده: دن میگل روییز ویرایش: -
مترجم: پریچهر هیرادفر تعداد صفحات: 158
انتشارات: کلک آزادگان وزن: 184
شابک: 9786007996270 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های مذهبی عشق)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دن میگل روییز

دن میگل روییز

در حال حاضر مطلبی درباره دن میگل روییز نویسنده استادی عشق راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پریچهر هیرادفر

در حال حاضر مطلبی درباره پریچهر هیرادفر مترجم کتاب استادی عشق راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پریچهر هیرادفر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید