بنر بالای صفحه
استیو جابز شدن
استیو جابز شدن

فروش ویژه

کتاب استیو جابز شدن

معرفی کتاب استیو جابز شدن

(4)
کتاب استیو جابز شدن (تکامل متکبری بی پروا و خلق رهبری انقلابی)، اثر برنت اشلندر - ریک تتزلی ، با ترجمه ایمان حبیبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات میلکان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,200 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 249,000 29%

176,790

249,000 29% 176,790

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • ناشر در ابتدای کتاب و برای معرفی آن بیان کرده است که : این کتاب به گفته مدیران شرکت اپل بهترین و کامل ترین کتاب معرفی استیو جابز میباشد . پیش تر کتابی که توسط والتر ایزاکسون نوشته شده بود بعنوان برترین کتاب معرفی میشد . تیم کوک در مورد این کتاب گفته است : اگر میخواهید با عملکرد استیو جابز بیشتر آشنا شوید و روند اختراع شرکت اپل را بهتر لمس کنید ، این کتاب را بخوانید . کتاب " استیو جابز شدن " زندگی استیوجابز را از نزدیک بیان میکند . این اولین کتابی میباشد که توسط خانواده استیو جابز نیز مورد تایید قرار گرفته است . استیو داولینگ سخنگوی شرکت اپل : استیو داولینگ
...
  • در مصاحبه ای که با نیویورک تایمز داشته است ، به تحسین این کتاب پرداخته است . وی بیان کرد : ما تصمیم گرفتیم تا استیو جابز را بهتر به تمام مردم دنیا بشناسانیم . برای همین تصمیم گرفتیم که در نوشتن کتاب " استیوجابز شدن " مشارکت داشته باشیم . برنت با استیو دوستی دیرینه‌ای داشته اند و همین موضوع کمک بسیار خوبی به معرفی بهتر استیو از نزدیک میکند . ما از انتشار این کتاب بسیار خوشحالیم . بسیاری از ناگفته های نزدیکان استیو جابز نیز در کتاب وجود دارد که کمک شایانی به شناخت استیوجابز میکند . افرادی همچون خانواده‎ استیو جابز، مدیران سابق و فعلی اپل، کمپانی های پیکسار و دیزنی، تیم کوک رئیس کنونی شرکت اپل ، جانی آیو به عنوان طراح خلاق ، ادی کیو، اد کتمول، جان لسه تر و بسیاری دیگر درباره‎ اعجوبه و رهبر قرن ?? سخن گفته اند . برنت اِشلندر نویسنده کتاب فوق بیش از 25سال با استیوجابز فقید دوستی صمیمانه داشته است .

مشخصات محصول

نویسنده: برنت اشلندر - ریک تتزلی ویرایش: -
مترجم: ایمان حبیبی تعداد صفحات: 320
انتشارات: میلکان وزن: 355
شابک: 9786007845301 تیراژ: 2200
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(شرکت اپل،مدیریت،کسب و کار،رهبری،ایالات متحده)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

برنت اشلندر

برنت اشلندر

در حال حاضر مطلبی درباره برنت اشلندر نویسنده استیو جابز شدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ریک تتزلی

ریک تتزلی

در حال حاضر مطلبی درباره ریک تتزلی نویسنده استیو جابز شدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ایمان حبیبی

در حال حاضر مطلبی درباره ایمان حبیبی مترجم کتاب استیو جابز شدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ایمان حبیبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید