ماورای طبیعی شدن نشر نسل نواندیش
ماورای طبیعی شدن نشر نسل نواندیش

فروش ویژه

کتاب ماورای طبیعی شدن نشر نسل نواندیش

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن نشر نسل نواندیش

(4)
کتاب ماورای طبیعی شدن (چگونه انسان های عادی می توانند کارهای غیر عادی انجام دهند)، اثر جو دیسپنزا ، با ترجمه فریبا جعفری نمینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 469,900 26%

347,726

469,900 26% 347,726

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
4%
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جو دیسپنزا ویرایش: -
مترجم: فریبا جعفری نمینی تعداد صفحات: 552
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 610
شابک: 9786222205560 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

می‌دانم که نوشتن این کتاب برای من و شهرتی که به دست آورده‌ام، خطرناک خواهد بود. در جهان افراد خاصی وجود دارند - حتی در برخی از جوامع علمی - که ممکن است کار من را شبه‌علم بنامند، خصوصاً پس از اینکه موج ماورایی شدن به راه بیفتد. در هنگام نوشتن این کتاب، نسبت به نظراتی که ممکن بود این منتقدان در مورد من و کتابم داشته باشند، بیش‌از‌حد نگران بودم. در روزهای ابتدایی کارم، همیشه با ذهنی پر از تردید می‌نوشتم و سعی می‌کردم طوری بنویسم که این افراد کار مرا تأیید کنند. در آن زمان فکر می‌کردم پذیرش آن‌ها بسیار مهم است. اما یک روز، زمانی که در لندن در برابر تماشاگران بسیار زیادی ایستاده بودم، نظرم به‌طورکلی تغییر کرد. در آن روز زنی که میکروفن را در دست گرفته بود، داستان غلبه بر بیماری خود را برای دیگران شرح می‌داد و می‌گفت که چگونه خود را با شیوه‌هایی که در کتاب‌های دیگرم توضیح داده بودم، شفا داده است. در آن لحظه وظیفه‌ای که داشتم برایم به‌طور کامل روشن شد.


 من دانستم که نظر آن افراد شکاک و دانشمندان انعطاف‌ناپذیری که سرسختانه به اعتقادات خود چسبیده‌اند، اصلاً مهم نیست. مهم نیست که آن‌ها چه چیزی بگویند یا از من و کارهای من خوششان بیاید یا خیر. وقتی چشمم روی این واقعیت باز شد، متوجه شدم که در تمام این مدت انرژی زیادی را هدر داده‌ام. من دیگر علاقه‌ای به متقاعد کردن آن قشر خاص – به‌ویژه آن‌هایی که علاقه دارند فقط در مورد چیزهایی که به نظرشان طبیعی و عادی است، تحقیق کنند - دربارة پتانسیل‌های انسانی نداشتم. من به‌شدت مشتاق تحقیق در مورد هر چیزی، خارج از حالت عادی بودم و می‌خواستم به بررسی دنیای فوق طبیعی بپردازم. برای من کاملاً روشن شد که باید از تلاش‌های بیهودة خود برای متقاعد کردن این بخش از جامعه دست بردارم و در عوض انرژی خود را صرف گفتن باورهایم به افرادی کنم که به چنین دنیایی اعتقاد دارند و به آنچه با آن‌ها در میان می‌گذارم، گوش می‌دهند.


زمانی که توانستم این ایده را به‌طور كامل بپذیرم و از هرگونه تلاش برای متقاعد کردن افراد شکاک دست بردارم، به آرامشى واقعی رسیدم. زمانی که به سخنان این بانوی مهربان در لندن گوش می‌دادم، می‌دانستم که وی راهبه، از اعضای هیئت علمی دانشگاه یا محقق نیست، می‌دانستم که تنها هدف وی در گفتن داستان زندگی‌اش به مخاطبان این است که به دیگران کمک کند تا بخشی از مشکلات خود را در او ببینند و بدانند که می‌توانند از پس آن‌ها برآیند. هر کدام از این شنوندگان، پس از شنیدن داستان شفای او می‌توانستند باور کنند که برای آن‌ها نیز امکان‌پذیر است که به چنین نتیجه‌ای برسند. من در نقطه‌ای از زندگی خود قرار گرفته‌ام که دیگر برایم مهم نیست دیگران در مورد من چه می‌گویند - بی‌تردید من بی‌عیب نیستم و نقص‌های خود را دارم - اما اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌دانم که می‌توانم در زندگی مردم تفاوت ایجاد کنم. این را با فروتنی کامل می‌گویم. من سال‌هاست که در کسب اطلاعات علمی پیچیده و ساده کردن آن‌ها برای مردم، به‌طوری‌که بتوانند از آن‌ها برای بهتر کردن زندگی خود استفاده کنند، تلاش می‌کنم.


در حقیقت طی چهار سال گذشته، من و تیم پژوهشگرانم اقدامات گسترده‌ای را برای بررسی‌های علمی و تجزیه‌و‌تحلیل بدن انسان انجام داده‌ایم تا به جهانیان ثابت کنیم که مردم عادی می‌توانند کارهایی ماورای عادی انجام دهند. حاصل خواندن این کتاب چیزی فراتر از رسیدن به شفاست؛ گرچه در طول آن داستان‌هایی از افرادی می‌خوانید که در میزان سلامتی خود تغییراتی اساسی ایجاد کرده و درواقع روند بیماری خود را معکوس کرده‌اند و همچنین ابزارهایی که باید بیاموزید تا شما نیز به همین نتیجه برسید. اما چنین دستاوردهایی در میان دانش‌آموزان ما، کسانی که این روش را آموخته‌اند، بسیار رایج است. مطالبی که قصد خواندن آن را در این کتاب دارید شباهتی با رویدادهای عادی ندارد و بیشتر جهانیان آن را مشاهده و درک نمی‌کنند. محتوای این کتاب مبتنی بر تکامل آموزه‌ها و شیوه‌هایی است که به دانش‌آموزان ما کمک کرده است تا توانایی تفکر عمیق را بیابند و به راز و رمز عرفان دست یابند. امیدوارم که این آموزه‌ها پلی باشد که رابطة دنیای علم را با جهان عرفان هموار کند.


من این کتاب را به این امید نوشته‌ام تا آنچه را همیشه از نظرم ممکن بوده است، برای دیگران نیز قابل فهم کنم. می‌خواستم به جهانیان نشان دهم که ما می‌توانیم زندگی بهتری برای خود خلق کنیم. می‌خواستم همه بدانند که ما موجوداتی خطی نیستیم که ناچار باشیم یک زندگی خطی را دنبال کنیم، بلکه موجوداتی چندبعدی هستیم و زندگی‌مان نیز می‌تواند چندبعدی باشد. امیدوارم خواندن اینکتاب به شما کمک کند تا دریابید تمامی امکانات آناتومیک، شیمیایی و فیزیولوژیکی مورد نیاز را در اختیار دارید تا بتوانید به موجودی ماورایی که در درونتان نهفته و در انتظار خودنمایی است، بدل شوید.


در حقیقت پیش از این دوست نداشتم در مورد این بخش از وجود انسان حرف بزنم، چون می‌ترسیدم در تقابل با باورهای شخصی مخاطبانم قرار گیرم، اما مدت زیادی بود که می‌خواستم این کتاب را بنویسم. می‌توانم با افتخار بگویم که در طول عمر خویش، تجربه‌های عرفانی غنی‌ای را از سر گذرانده‌ام که مرا برای همیشه تغییر داده است. این رویدادهای درونی موجب شده است تا من به شخصیت کنونی خود دست یابم. من با نوشتن این کتاب قصد دارم گوشه‌ای از آزمایش‌ها و بررسی‌هایی را که در کارگاه‌های پیشرفته‌مان در سراسر دنیا انجام داده‌ایم، به شما نشان دهم. در این بررسی‌ها، ما تعداد زیادی از دانش‌آموزان را در اختیار داشته‌ایم که توانسته‌اند با آموختن آموزه‌هایی که در اختیارشان قرار داده‌ایم، ارتقای قابل توجهی در میزان سلامتی خود به وجود آورند. من پیشرفت آن‌ها را مشاهده می‌کردم و می‌دانستم که این افراد قدرت آن را یافته‌اند تا در حین مراقبه سیستم بیولوژیک خود را تغییر دهند.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جو دیسپنزا

جو دیسپنزا

در حال حاضر مطلبی درباره جو دیسپنزا نویسنده ماورای طبیعی شدن نشر نسل نواندیش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فریبا جعفری نمینی

در حال حاضر مطلبی درباره فریبا جعفری نمینی مترجم کتاب ماورای طبیعی شدن نشر نسل نواندیش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریبا جعفری نمینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید