بنر بالای صفحه
پولائو سکودو
پولائو سکودو پولائو سکودو

فروش ویژه

کتاب پولائو سکودو

معرفی کتاب پولائو سکودو

(2)
کتاب پولائو سکودو (داستانی از سنگاپور)،(گلاسه)، اثر ریلا ملاتی بهری ، با ترجمه رحمت الله قائمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات علمی و فرهنگی - پرنده آبی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 52,000 21%

41,080

52,000 21% 41,080

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ریلا ملاتی بهری ویرایش: -
مترجم: رحمت الله قائمی تعداد صفحات: 28
انتشارات: علمی و فرهنگی - پرنده آبی وزن: 122
شابک: 9786004369510 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان خیال پردازی و آرزوهای قورباغه ها،گروه سنی:ب،ج(7تا11سال)،تصویرگر:غزاله باروتیان،گلاسه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ریلا ملاتی بهری

ریلا ملاتی بهری

در حال حاضر مطلبی درباره ریلا ملاتی بهری نویسنده پولائو سکودو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رحمت الله قائمی

در حال حاضر مطلبی درباره رحمت الله قائمی مترجم کتاب پولائو سکودو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رحمت الله قائمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید