بنر بالای صفحه
از حروف الفبایم باش
از حروف الفبایم باش

فروش ویژه

کتاب از حروف الفبایم باش

معرفی کتاب از حروف الفبایم باش

(2)
کتاب از حروف الفبایم باش، اثر نزار قبانی ، با ترجمه ستار جلیل زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات گل آذین ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی جیبی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 26%

111,000

150,000 26% 111,000

محصولات مرتبط

(2)
1%
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
10%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: نزار قبانی ویرایش: -
مترجم: ستار جلیل زاده تعداد صفحات: 173
انتشارات: گل آذین وزن: 80
شابک: 9786006414492 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : جیبی سال انتشار 1395
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات عرب،2زبانه(فاسی،عربی))

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

پس از جنگ جهانی دوم، سرزمین‌های عربی دستخوش تحولات تلخ و شیرین بسیاری بوده است و همین تحولات نگرش شاعران و نویسندگان آن سرزمین‌ها را دگرگون کرده است. در این کتاب سروده‌های شاعر معاصر دمشقی «نزار قبانی» به دو زبان فارسی و عربی ارائه می‌شود. در سروده‌های او به موضوع فلسطین نیز اشاره شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نزار قبانی

نزار قبانی

در حال حاضر مطلبی درباره نزار قبانی نویسنده از حروف الفبایم باش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ستار جلیل زاده

در حال حاضر مطلبی درباره ستار جلیل زاده مترجم کتاب از حروف الفبایم باش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ستار جلیل زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید