انسان پاره پاره
انسان پاره پاره

فروش ویژه

کتاب انسان پاره پاره

معرفی کتاب انسان پاره پاره

(2)
کتاب انسان پاره پاره، اثر نیکلا گریمالدی ، با ترجمه عباس باقری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 128,000 26%

94,720

128,000 26% 94,720

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • چرا با چنین تزلزلی درباره‌ی بشریت آینده از خود به پرسش می‌نشینیم؟ احساس این شکاف عمیق بین آن‌چه پیش از ما بوده و آن‌چه پس از ما خواهد بود، از کجاست؟ آیا آن‌چه فراخواهد رسید به راستی دنباله‌ی همان است که پیش از این وجود داشته؟ کتاب حاضر درباره‌ی وجدان بشر امروز گفت‌وگو می‌کند: آیا همچون همیشه توهمی است، یا اساسی محکم‌تر از همیشه دارد؟ در جهانی که علم همه‌چیز را رسانه‌ای کرده و فن و فن‌آوری آن‌ها را برنامه‌ریزی و عقلانی نموده، ترک عقل، پرسش از حقیقت و ... طرحی نو از بشریت به تصویر نمی‌کشد؟ آیا چیزی هست که نشان دهد آینده استمرار می‌یابد و زندگی به همین گونه دوام نمی‌آورد؟ نیکلا گریمالدی فیلسوف و استاد فلسفه‌ی معاصر می‌خواهد در این کتاب برای این پرسش‌ها و پرسش‌های دیگری از این باب از دیدگاه فلسفی پاسخی بیابد. پاسخ‌های او ممکن است پسند ما نباشد اما مسلماً ما را به اندیشه وامی‌دارد و شاید هم سبب شود خود پاسخ‌هایی شایسته‌تر، از دید خویش، برای آن‌ها بیابیم.

مشخصات محصول

نویسنده: نیکلا گریمالدی ویرایش: -
مترجم: عباس باقری تعداد صفحات: 126
انتشارات: نشر نی وزن: 158
شابک: 9789643126834 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(فلسفه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نیکلا گریمالدی

نیکلا گریمالدی

در حال حاضر مطلبی درباره نیکلا گریمالدی نویسنده انسان پاره پاره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عباس باقری

در حال حاضر مطلبی درباره عباس باقری مترجم کتاب انسان پاره پاره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عباس باقری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید