بنر بالای صفحه
زندگی به سبک آنی
زندگی به سبک آنی

فروش ویژه

کتاب زندگی به سبک آنی

معرفی کتاب زندگی به سبک آنی

(2)
کتاب زندگی به سبک آنی، اثر کریستین ماهنی ، با ترجمه آلا پاک عقیده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 149,000 26%

110,260

149,000 26% 110,260

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
20%
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب زندگی به سبک آنی اثر ماهنی توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.
    4 چیزی که باید درباره من بدانی:
    1- لطفا  آنی  صدایم کن ، چون آندرامداخیلی عجیب است.
    2 -حافظه ی فوق العاده ای دارم و هیچی از ذهنم پاک نمیشود هیس! این یک راز است
    3-بچه های مدرسه فکر می کنند خودم باعث شدم از مدرسه پرتم کنند بیرون! چون راز بزرگی را جلوی آقای مدیر لو دادم
    4-توی این کتاب، خاطرات واقعی ام را لیست کرده ام و..

مشخصات محصول

نویسنده: کریستین ماهنی ویرایش: -
مترجم: آلا پاک عقیده تعداد صفحات: 240
انتشارات: پرتقال وزن: 198
شابک: 9786004628396 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های کودکان انگلیسی،قرن 21م،مناسب بالای 10 سال،تصویرگر:ربکا کرین)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب این کتاب، داستانی انگلیسی در ژانر رئال برای کودکان است. «آنی» به همراه خانواده‎اش به شهر جدیدی آمده است. او حالا باید از همه‎ی واقعیات موجود لیستی تهیه کند تا بتواند همه‎ چیز را درست جلو ببرد. آني حافظه‎ی شگفت‎انگیزی دارد که می‎تواند برایش دردسرساز شود، می‎خواهد خجالتش را کنار بگذارد، برادرش از دست او عصبانی است، چراکه فکر می‎کند علت نقلِ مکانشان به «کلوور گپ»، آنی است. آني، دوست صمیمی‎ای دارد که تقریبا مطمئن است قرار است همیشه بهترین دوستش باقی بماند، هم‎کلاسی‎های جدیدی دارد که برخی از آن‌ها مهربان‎تر از بقیه‎اند، باید ... بتواند شروع خوبی در یافتن جایگاهش در این خانه‎ی جدید داشته باشد. اما آیا همه‎ چیز قرار است طبق لیست‎های آنی پیش برود؟

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریستین ماهنی

کریستین ماهنی

در حال حاضر مطلبی درباره کریستین ماهنی نویسنده زندگی به سبک آنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آلا پاک عقیده

در حال حاضر مطلبی درباره آلا پاک عقیده مترجم کتاب زندگی به سبک آنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آلا پاک عقیده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید