کیم جیانگ متولد 1982
کیم جیانگ متولد 1982 کیم جیانگ متولد 1982

فروش ویژه

کتاب کیم جیانگ متولد 1982

معرفی کتاب کیم جیانگ متولد 1982

(2)
کتاب کیم جیانگ،متولد 1982، اثر چو نام-جو ، با ترجمه سپیده پوراکبر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات ابوعطا - دختر آفتاب ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 200 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 135,000 29%

95,850

135,000 29% 95,850

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
17%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: چو نام-جو ویرایش: -
مترجم: سپیده پوراکبر تعداد صفحات: 176
انتشارات: ابوعطا - دختر آفتاب وزن: 176
شابک: 9786229952597 تیراژ: 200
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های کره ای،قرن 21م،کتاب برگزیده ی نیویورک تایمز و بهترین کتاب سال به انتخاب هفته نامه تایم و جزو کتاب های پرفروش سراسر دنیا)

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

پاییز ۲۰۱۵
کیم جیانگ سی و سه ساله، یا با در نظر گرفتن قانون محاسبه ی سن در کره، سی و چهارساله، سه سال قبل ازدواج کرد و سال گذشته دختری به دنیا آورد. او با همسر سی و شش ساله اش، یونگ دیان، و دخترش، یونگ جیوان، در خانه ای اجاره ای واقع در حومه ی سئول زندگی می کند. دیان در یک شرکت متوسط آی تی مشغول به کار است و جیانگ نیز تا چند ماه قبل از زایمانش در شرکت کوچکی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتال فعالیت داشت، کار می کرد. دیان معمولا حوالی نیمه شب از محل کار به خانه باز می گردد و در تعطیلات پایان هفته حداقل یک مرتبه به شرکت میرود. والدین دیان در بوسانه زندگی می کنند و از آنجایی که والدین جیانگ نیز مشغول ادارهی رستوران خود هستند، او به تنهایی از فرزندش نگهداری می کند. در تابستان، هنگامی که جیوان یک ساله شد، او را یک شیفت به مهدکودک فرستادند. در آپارتمانشان، خانه ای را در
طبقه همکف به مهد کودک تبدیل کرده اند و جيوان صبح هایش را در آنجا می گذراند.
رفتار غیرعادی جیانگ اولین بار در هشتم سپتامبر نمایان شد. دیان این تاریخ را دقیقا به خاطر دارد، زیرا در صبح بانيو (شبنم سفید) رخ داد؛ اولین شب پاییز که در آن دما به زیر نقطه شبنم می رسد. دیان مشغول صرف نان تست و شیر صبحانه اش بود که ناگهان جیانگ به سمت ایران رفت و پنجره را گشود. هوا کاملا آفتابی بود ولی به محض باز شدن پنجره هوای سرد به داخل هجوم آورد و به میز صبحانه، جایی که دیان نشسته بود، رسید. جیانگ با شانه هایی خمیده به سمت میز بازگشت و به محض نشستن گفت: «احساس کرده بودم که طی چند روز اخیر هوای صبح کمی سوز داره، امروز هم که بانيو هست! شبنم سفید صبحگاهی بر روی مزارع طلایی و زرد، به وقت بانیو با شبهای سرد!» | دیان به همسرش که همچون پیرزنها حرف میزد خندید.
چت شده؟ مثل مادرت حرف می زنی.»
«یونگ سئوباانگ، به ژاکت سبک ببر. هوای صبح و عصر سوز داره.»
حتی در آن هنگام دیان فکر می کرد که همسرش صرفا شوخی می کند. تقلید جیانگ از مادرش بدون نقص بود، درست همانند او موقع درخواست با چشم راست چشمکی زد و بخش آخر کلمه ی یونگ سئو بانگ را کشیده ادا کرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

چو نام-جو

چو نام-جو

در حال حاضر مطلبی درباره چو نام-جو نویسنده کیم جیانگ متولد 1982 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سپیده پوراکبر

در حال حاضر مطلبی درباره سپیده پوراکبر مترجم کتاب کیم جیانگ متولد 1982 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سپیده پوراکبر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید