بنر بالای صفحه
مجموعه فرانکلین 22 جلدی
مجموعه فرانکلین 22 جلدی مجموعه فرانکلین 22 جلدی

فروش ویژه

کتاب مجموعه فرانکلین 22 جلدی

معرفی کتاب مجموعه فرانکلین 22 جلدی

(2)
کتاب مجموعه فرانکلین (22جلدی،گلاسه)، اثر شارون جنینگز ، با ترجمه شهره هاشمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آبادیران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی کوچک، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 880,000 22%

687,280

880,000 22% 687,280

محصولات مرتبط

(5)
31%
فروش ویژه
(2)
23%
(2)
23%
(2)
23%
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: شارون جنینگز ویرایش: -
مترجم: شهره هاشمی تعداد صفحات: 704
انتشارات: آبادیران وزن: 1675
شابک: 9782000864462 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی کوچک سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های نوجوانان انگلیسی،گلاسه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شارون جنینگز

شارون جنینگز

در حال حاضر مطلبی درباره شارون جنینگز نویسنده مجموعه فرانکلین 22 جلدی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شهره هاشمی

در حال حاضر مطلبی درباره شهره هاشمی مترجم کتاب مجموعه فرانکلین 22 جلدی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهره هاشمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید