بنر بالای صفحه
فرزند پروری به شیوه تراپلی
فرزند پروری به شیوه تراپلی

فروش ویژه

کتاب فرزند پروری به شیوه تراپلی

معرفی کتاب فرزند پروری به شیوه تراپلی

(2)
کتاب فرزند پروری به شیوه تراپلی (دلبستگی چیست و چگونه با فرزندمان رابطه ای نزدیک تر داشته باشیم)، اثر ویوین نوریس - هلن رادول ، با ترجمه تارا منصوری و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات علم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 255,000 26%

188,700

255,000 26% 188,700
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تربیت فرزند و فرزند پروری

محصولات مرتبط

(5)
24%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(7)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • کتاب فرزند پروری به شیوه تراپلی اثر ویوین نوریس ترجمه تارا منصوری , پریسا رنجگر , بهنود بهمنش توسط انتشارات تمدن علمی منتشر شده است.
    این کتاب  یک مدل دلبستگی متمرکز از فرزندپروری میباشد که به والدین کمک می کند تا کودک خود را درک کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.
    بر اساس دنباله ای از فعالیت های بازی که ریشه در علوم اعصاب دارد، ویوین نوریس یک راه سرگرم کننده و  ساده برای ارتباط والدین و کودکان ارائه می دهد. بازی درمانی به ویژه در مورد کودکان تحت مراقبت و فرزندخواندگی تاثیر دارد.با ارائه یک نمای کلی از شیوه تراپلی و اصول روانشناختی که مبتنی
...
  • بر آن است، والدین و مراقبان به درک درستی از تئوری اساسی این مدل به همراه ایده‌های عملی برای کاربرد درمان در زندگی روزمره خانوادگی خواهند رسید. از طریق مطالعات موردی روزمره و زبان آسان، والدین اعتماد به نفس پیدا می کنند و مهارت های تازه ای  را برای پیوند عاطفی، همدلی و پذیرش در رابطه با فرزندشان یاد میگیرند.

مشخصات محصول

نویسنده: ویوین نوریس - هلن رادول ویرایش: -
مترجم: تارا منصوری و دیگران تعداد صفحات: 238
انتشارات: علم وزن: 240
شابک: 9786226310819 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(والدین و کودک،بازی درمانی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویوین نوریس

ویوین نوریس

در حال حاضر مطلبی درباره ویوین نوریس نویسنده فرزند پروری به شیوه تراپلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


هلن رادول

هلن رادول

در حال حاضر مطلبی درباره هلن رادول نویسنده فرزند پروری به شیوه تراپلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

تارا منصوری و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره تارا منصوری و دیگران مترجم کتاب فرزند پروری به شیوه تراپلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

تارا منصوری و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید