بنر بالای صفحه
مربیگری به سبک بازی درونی
مربیگری به سبک بازی درونی

کتاب مربیگری به سبک بازی درونی

معرفی کتاب مربیگری به سبک بازی درونی

(5)
کتاب مربیگری به سبک بازی درونی (تمرکز،یادگیری،نشاط و تحرک در محیط کار)، اثر دبلیو.تیموتی گالوی ، با ترجمه منوچهر سلطانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات رسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 11%

197,824

220,000 11% 197,824
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
3%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مربیگری به سبک بازی درونی اثر تیموتی گالوی ترجمه منوچهر سلطانی نشر رسا منتشر شده است
    این کتاب برای یکبار خواندن نیست. کتاب حاوی تجارب نویسنده در به کارگیری ابتکارش در کسب و کار، پیشرفت کاری افراد، توسعه سازمانی و مربیگری است که حاصل آن نگرش و سبک جدیدی در کار کردن است.
    تیموتی گالوی یک نویسنده حرفه ای نیست اما کتاب های او اندکی پس از انتشار در لیست پرفروش ترین کتاب ها قرار گرفت. اگر سری به کتاب فروشی ها بزنیم یا اندکی در اینرنت جستجو کنیم، می توانیم هزاران کتاب در موضوعاتی مانند کار، یادگیری، تغییر، عملکرد، رضایت شغلی، یادگیری سازمانی،
...
  • مربیگری و غیره بیابیم که بسیاری از آنها کتاب های پر فروشی محسوب می شوند. در نگاه اول ممکن است کتاب های گالوی نیز مانند بعضی از کتاب های پرفروش که اندک زمانی پس از انتشار به تیراژ میلیونی دست یافتند به نظر برسد، اما نوشته های او تفاوت زیادی با بسیاری از آن کتاب ها دارد. گالوی مربی تنیس بود. وقتی به تدریس تنیس می پرداخت، بعضی از رفتارهای شاگردانش او را به فکر فرو برد. کنجکاوی و دقت گالوی در رفتار شاگردانش باعث شد او یک سبک جدید در تدریس بازی تنیس خلق کند که اسمش را بازی درونی گذاشت و کتاب او در این زمینه تیراژی میلیونی پیدا کرد. و در پی آن موفقیت او در به کارگیری اصول بازی درونی در شرکت ای تی اندتی، سبب شد تا شرکت های کوچک و بزرگی چون آی بی ام، اپل، کوکاکولا و بقیه، از او دعوت کنند در برنامه های تجاری و توسعه منابع انسانی و مدیریت تغییر، به آنان کمک کند. چیزی نگذشت که روش کاری گالوی به عنوان یک سبک نوین در مربیگری در مدیریت که زمینه ای جدید در دنیای کسب و کار است، مطرح شد. امروزه تیموتی گالوی در کنار جان ویتمور، مارشال گلداسمیت و توماس لئونارد از پیشروان و بزرگان مربیگری در مدیریت محسسوب می شود.

مشخصات محصول

نویسنده: دبلیو.تیموتی گالوی ویرایش: -
مترجم: منوچهر سلطانی تعداد صفحات: 272
انتشارات: رسا وزن: 400
شابک: 9789643179274 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روان شناسی،کار و اشتغال،با بیش از یک میلیون نسخه فروش)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دبلیو.تیموتی گالوی

دبلیو.تیموتی گالوی

در حال حاضر مطلبی درباره دبلیو.تیموتی گالوی نویسنده مربیگری به سبک بازی درونی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

منوچهر سلطانی

در حال حاضر مطلبی درباره منوچهر سلطانی مترجم کتاب مربیگری به سبک بازی درونی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

منوچهر سلطانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید