بنر بالای صفحه
فرانکلین و اعتماد به نفس
فرانکلین و اعتماد به نفس فرانکلین و اعتماد به نفس

فروش ویژه

کتاب فرانکلین و اعتماد به نفس

معرفی کتاب فرانکلین و اعتماد به نفس

(4)
کتاب فرانکلین و اعتماد به نفس (داستان های فرانکلین و دوستانش)، اثر هری ایندرالت ، با ترجمه آیدا حاتمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آبادیران ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 5,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی کوچک، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 30,000 26%

22,200

30,000 26% 22,200

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
16%
فروش ویژه
(2)
31%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
31%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: هری ایندرالت ویرایش: -
مترجم: آیدا حاتمی تعداد صفحات: 24
انتشارات: آبادیران وزن: 80
شابک: 9786008148609 تیراژ: 5000
اندازه (قطع) : خشتی کوچک سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های تخیلی لاک پشت ها،اعتماد به نفس،گروه سنی:ب(7تا9سال)،تصویرگر:برندا کلارک)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«فرانکلین» و دوستانش مدرسه رفتن را دوست دارند. معلم‌شان «آقای جغد» به آن‌ها در یادگیری خواندن و نوشتن کمک می‌کند. روزی آقای جغد آن‌ها را از کلاس بیرون می‌برد تا به کمک طبیعت چیزهای تازه یاد بگیرند. دانش‌آموزان در حیاط مدرسه تار عنکبوت پیدا می‌کنند و... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هری ایندرالت

هری ایندرالت

در حال حاضر مطلبی درباره هری ایندرالت نویسنده فرانکلین و اعتماد به نفس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آیدا حاتمی

در حال حاضر مطلبی درباره آیدا حاتمی مترجم کتاب فرانکلین و اعتماد به نفس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آیدا حاتمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید