بنر بالای صفحه
الگو و برش به روش متری لباس مردانه
الگو و برش به روش متری لباس مردانه

فروش ویژه

کتاب الگو و برش به روش متری لباس مردانه

معرفی کتاب الگو و برش به روش متری لباس مردانه

(2)
کتاب الگو و برش به روش متری (لباس مردانه)، اثر وینفرد آلدریچ ، با ترجمه نیره یونسی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قطره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 190,000 21%

150,100

190,000 21% 150,100
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

طراحی لباس و مد هنر

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(3)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(4)
15%
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
6%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب «الگو و برش به روش متری ـ لباس مردانه» جزء اولین حرکت‌های علمی برای آموزش الگوی لباس مردانه با جدیدترین روش‌های بین‌المللی است. به دلیل جهش شگفت‌انگیز اقتصادی و اجتماعی ایران پس از انقلاب اسلامی و نیاز روزافزون مردم به استفاده از پوشاک، ترجمه‌ی این کتاب را یکی از اولویت‌های وظایف فرهنگی خویش دانسته و برای بهره‌گیری دانشجویان و هنرجویان و صنعتگران این حرفه، تا شاید اگر گستاخی به استادان گران‌مایه و صاحبنظران فن خیاطی نشود، کاربردی علمیتر برای همه‌ی دست‌اندرکاران و دوستداران این هنر فراهم آید.

مشخصات محصول

نویسنده: وینفرد آلدریچ ویرایش: -
مترجم: نیره یونسی تعداد صفحات: 212
انتشارات: قطره وزن: 479
شابک: 9789645958075 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راهنمای آموزشی خیاطی لباس مردانه،الگوهای پوشاک)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

وینفرد آلدریچ

وینفرد آلدریچ

در حال حاضر مطلبی درباره وینفرد آلدریچ نویسنده الگو و برش به روش متری لباس مردانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نیره یونسی

در حال حاضر مطلبی درباره نیره یونسی مترجم کتاب الگو و برش به روش متری لباس مردانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نیره یونسی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید