بنر بالای صفحه
ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی نشر سپهر خرد
ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی نشر سپهر خرد ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی نشر سپهر خرد

قیمت قبل

کتاب ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی نشر سپهر خرد

معرفی کتاب ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی نشر سپهر خرد

(2)
کتاب ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی، اثر گابریل گارسیامارکز ، با ترجمه باقر پرهام ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات سپهر خرد ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 220 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 120,000

33,000

  33,000

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: گابریل گارسیامارکز ویرایش: -
مترجم: باقر پرهام تعداد صفحات: 184
انتشارات: سپهر خرد وزن: 164
شابک: 9786009753703 تیراژ: 220
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

در آغاز سال ۱۹۸۵، سینماگر شیلیایی میگل لیتین -که نامش در فهرست پنج هزار تبعیدی شیلیایی است که ورودشان به کشور اکیدا ممنوع است- پنهانی وارد شیلی شد و شش هفته در این کشور بود و در این مدت توانست بیش از سی و دو هزار متر فیلم درباره‌ی واقعیت زندگی کشورش، دوازده سال پس از برقراری دیکتاتوری نظامی، تهیه کند.

لیتین، پس از تغییر قیافه، تغییر شیوه‌ی پوشش و گفتار، با در دست داشتن اوراق هویت جعلی و به کمک سازمان‌های دموکراتیک مخفی و زیر حمایت آنها، در این مدت سراسر خاک شیلی را درنوردید و حتی به داخل دیوارهای کاخ ریاست جمهوری راه یافت و موفق شد سه گروه از سینماگران ... اروپایی که همزمان با وی زیر عناوین قانونی گوناگون به شیلی وارد شده بودند و نیز شش گروه جوان از اعضای مقاومت داخلی شیلی را در کنار فیلمبرداری رهبری کند.

نتیجه‌ی کار یک فیلم چهار ساعته‌ی تلویزیونی و یک فیلم دو ساعته‌ی سینمایی است که در سال ۱۹۸۷ اکران شد.

مارکز می‌گوید: شش ماه پیش، هنگامی که میگل لیتین ماجرای خودش را در مادرید برای من نقل کرد و چگونگی آن را شرح داد، به نظرم رسید که پشت سر فیلم دیگری به حالت تعلیق وجود دارد که اگر بدان پرداخته نشود ممکن است داستان آن برای همیشه ناگفته بماند.
این بود که لیتین را قانع کردم که یک هفته‌ی تمام به پرسش‌های من جواب دهد و در گفت‌وگویی با من که نوار اصلی‌اش بیش از ۱۸ ساعت طول می‌کشد شرکت کند.

این گفت‌وگو در بر دارنده خاطره‌ی کامل این ماجرای انسانی است، با همه‌ی مسائل حرفه‌ای و سیاسی‌اش که فشرده‌ای از آن‌ها را در ده فصل آورده‌ام.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

جمعه‌ی دومین هفته ماموریت ما، فرانکی و من تصمیم گرفتیم روز بعد را با گشت و گذار با اتومبیل در داخل کشور شروع کنیم و پیش از هر جا به کونسپسیون برویم. تا اینجا همه‌ی کارهای مربوط به سانتیاگو را انجام داده بودیم مگر برخی ملاقات‌ها با رهبران زیر زمینی یا یا علنی، و فیلمبرداری در داخل کاخ مونه‌دا.

برای رسیدن به بخش اول مقدمات پیچیده‌ای لازم بود و النا با همشمندی ستایش انگیزی سرگرم تهیه همین مقدمات بود. ولی فیلمبرداری در داخل کاخ ریاست جمهوری، علی الاصول پذیرفته شده بود، گیرم اجاره نامه‌ی کتبی‌اش را هفته‌ی بعد به ما می‌دادند.

این بود که فرانکی و ... من برای اتمام کار در ولایات وقت داشتیم. به همین منظور، به گروه فرانسوی تلفن کردیم که به محض پایان گرفتن کارش در شمال به سانتیاگو برگردد و با گروه هلندی هم تماس گرفتیم که کارش را در جنوب تا بندر پوتر تو مونت ادامه دهد و همان جا منتظر دستورهای بعدی بماند. من نیز به سهم خود می‌بایست کارم را با گروه ایتالیایی دنبال کنم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گابریل گارسیامارکز

گابریل گارسیامارکز

در حال حاضر مطلبی درباره گابریل گارسیامارکز نویسنده ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی نشر سپهر خرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

باقر پرهام

در حال حاضر مطلبی درباره باقر پرهام مترجم کتاب ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی نشر سپهر خرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

باقر پرهام

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید