بنر بالای صفحه
جادوگری و مومیایی
جادوگری و مومیایی جادوگری و مومیایی

کتاب جادوگری و مومیایی

معرفی کتاب جادوگری و مومیایی

(2)
کتاب جادوگری و مومیایی، اثر تری دیری ، با ترجمه مهرآیین اخوت ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قطره - کتابسرای میردشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 18,000 1%

17,820

18,000 1% 17,820

محصولات مرتبط

(2)
16%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(5)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: تری دیری ویرایش: -
مترجم: مهرآیین اخوت تعداد صفحات: 72
انتشارات: قطره - کتابسرای میردشتی وزن: 93
شابک: 9786227099249 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های نوجوانان آمریکایی،قرن 20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تری دیری

تری دیری

زاده روز چهارم مارس ۱۹۴۶ در ساندرلند انگلستان. نویسنده‌ی پرکاری که آثارش را برای کودکان و نوجوانان خلق کرد، آثاری که تاکنون به بیش از چهل زبان ترجمه شده و فروش فوق‌العاده‌ای در سراسر جهان داشته است. پدرش در یکی از محلات فقیرنشین شهر ساندرلند، در مغازه‌ی قصابی کار می‌کرد و تری در همان سال‌های کودکی، در مدرسه مانکویرموث تحصیل می‌کرد؛ مدرسه‌ای که از شرایط و فضای آن، همواره متنفر بود. او حتی در سال‌های کودکی، کار می‌کرد و شاگرد قصاب بود؛ اما بعدها که به نوجوانی قدم گذاشت، در رشته‌ی برق کارآموزی ‌کرد و پس از آن هم به بازیگری تئاتر روی آورد.

تدریس در رشته‌ی درام مرحله بعدی زندگی تری دیری بود و در کالج ساندرلند، به تدریس درام پرداخت. همچنین از سال ۱۹۷۶، نگارش یکی از مهم‌ترین مجموعه کتاب‌های تاریخی برای کودکان و نوجوانان را، با نام تاریخ ترسناک، آغاز کرد. مجموعه‌ای که با استقبال فوق‌العاده‌ای هم روبه‌رو شد. همچنین در سال ۲۰۰۰، از سوی دانشگاه ساندرلند، دکترای افتخاری آموزش به او اهدا شد.

البته گفتنی است دایره‌ی مخاطبان مجموعه‌یِ تاریخ ترسناک، هرگز به کودکان و نوجوانان محدود نشد و این مجموعه در میان بزرگسالان هم هواداران خاص خود را دارد. مجموعه‌ای که حتی بر اساس آن انیمیشنی هم ساخته شده است.

تری دیری چند سالی است که خود را از نوشتن بازنشست کرده و اوقات فراغتش را صرف فوتبال و تشویق تیم فوتبال محبوب خود، ساندرلند، کرده است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهرآیین اخوت

در حال حاضر مطلبی درباره مهرآیین اخوت مترجم کتاب جادوگری و مومیایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهرآیین اخوت

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید