بنر بالای صفحه
چگونه با هر کسی صحبت کنیم
چگونه با هر کسی صحبت کنیم چگونه با هر کسی صحبت کنیم

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

معرفی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

(5)
کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم (92 راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط)، اثر لیل لوندز ، با ترجمه مهدی قراچه داغی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات ذهن آویز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 170,000 9%

156,000

170,000 9% 156,000

محصولات مرتبط

(2)
19%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
قیمت قبل
(2)
23%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: لیل لوندز ویرایش: -
مترجم: مهدی قراچه داغی تعداد صفحات: 304
انتشارات: ذهن آویز وزن: 300
شابک: 9786005219470 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چگونه با هر کسی صحبت کنیم، نوشته لیل لوندز، کتابی است که نکات و تکنیک های عملی را برای بهبود مهارت های ارتباطی در اختیار خوانندگان قرار می دهد. این کتاب برای کمک به افراد برای غلبه بر کمرویی و اعتماد به نفس بیشتر در موقعیت های اجتماعی طراحی شده است.

یکی از موضوعات کلیدی کتاب اهمیت ایجاد یک تاثیر اولیه خوب است. لوندز بر لزوم آگاهی از زبان بدن، لحن صدا و رفتار کلی خود هنگام ملاقات با افراد جدید تأکید می کند. او به شما پیشنهاد می کند که باید لبخند بزنید، تماس چشمی برقرار کنید و از زبان بدن باز برای انتقال گرما و صمیمیت استفاده کنید.

یکی ... دیگر از جنبه های مهم ارتباط موثر گوش دادن فعال است. لوندز بر اهمیت توجه به آنچه دیگران می گویند و پاسخ دادن به شیوه ای که نشان می دهد شما به آنچه آنها می گویند علاقه مند هستید، تأکید می کند. این شامل پرسیدن سوالات، بازنویسی آنچه گفته اند و ارائه بازخورد است.

لوندز همچنین نکاتی را برای غلبه بر موانع ارتباطی رایج مانند ترس از رد شدن یا شکست به خوانندگان ارائه می دهد. او خوانندگان را تشویق می‌کند تا برای ایجاد اعتماد به نفس و بهبود مهارت‌های ارتباطی خود، ریسک کنند و از محدوده امن خود خارج شوند.

به طور کلی، چگونه با هر کسی صحبت کنیم یک منبع ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال بهبود مهارت های ارتباطی خود است. این کتاب توصیه های عملی ارائه می دهد که می تواند در موقعیت های مختلف اجتماعی، از رویدادهای شبکه ای گرفته تا مصاحبه های شغلی، به کار گرفته شود. با پیروی از نکات و تکنیک‌های لوندز، خوانندگان می‌توانند به ارتباطاتی با اعتماد به نفس بیشتری تبدیل شوند که قادر به برقراری ارتباط با دیگران در سطح عمیق‌تری هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لیل لوندز

لیل لوندز

در حال حاضر مطلبی درباره لیل لوندز نویسنده چگونه با هر کسی صحبت کنیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهدی قراچه داغی

زاده سال ۱۳۲۶ در کاشان. قراچه داغی که نامش با ترجمه کتاب‌های روانشناسی پیوند خورده، در پرونده کاری‌اش ترجمه‌هایی از کتابهای اقتصادی، رمان، کسب و کار و… نیز مشاهده می‌شود. شروع ترجمه از سال ۱۳۵۱ و ترجمه‌های بی وقفه، او را بدل به یکی از پرکارترین مترجمان کشورمان کرده است.

قراچه داغی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته اقتصاد در دانشگاه ملی ایران به پایان رساند، برای مدتی نیز برای ادامه تحصیلات راهی انگلستان شد. تحصیلاتی که البته به پایان نرسید و با ناتمام گذاشتن آن، قراچه داغی بار دیگر به ایران بازگشت.

قراچه داغی به زبان انگلیسی تسلط دارد، زبانی که آن را در خانه و به کمک معلم خصوصی آموخته است، همچنین زبان فرانسه هم آشنایی دارد. اما کتابها را از زبان انگلیسی ترجمه می‌کند. سال نخست دانشگاه همزمان بود با آغاز فرآیند ترجمه برای قراچه داغی. البته تا پایان سالهای دانشگاه، او فقط برای دانشگاه ترجمه می‌کرد.

قراچه داغی از حال بد به حال خوب، عشق هرگز کافی نیست، مردان مریخی زنان ونوسی و روان‌شناسی تصویر ذهنی را از بهترین کتابهایی می‌داند که ترجمه کرده است.

مهدی قراچه داغی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید