بنر بالای صفحه
قهرمان هزار چهره
قهرمان هزار چهره

کتاب قهرمان هزار چهره

معرفی کتاب قهرمان هزار چهره

(2)
کتاب قهرمان هزار چهره، اثر جوزف کمپبل ، با ترجمه شادی خسرو پناه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات گل آفتاب ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
1%
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • بخش اول: سیر قهرمان

  • فصل 1: عزیمت

  • فصل 2: آیین تشرف

  • فصل 3: بازگشت

  • فصل 4: کلیدها

  • بخش دوم: دایره کیهان شناختی

  • فصل 1: تجعلیات ذات

  • فصل 2: بکرزایی

  • فصل 3: دگردیسی قهرمان

  • فصل 4: حل شدن ها

  • مؤخره: اسطوره و اجتماع

مشخصات محصول

نویسنده: جوزف کمپبل ویرایش: -
مترجم: شادی خسرو پناه تعداد صفحات: 400
انتشارات: گل آفتاب وزن: 550
شابک: 9789645599643 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1402

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

قهرمان هزار چهره، مشهورترین و بهترین اثر جوزف کمپبل نویسنده و اسطوره‌شناس مشهور آمریکایی است که سیر و سفر درونی انسان را در قالب قهرمانان اسطوره‌ای پی می‌گیرد و با بررسی قصه‌ها و افسانه‌های جهان نشان می‌دهد که چطور این کهن‌الگو در هر زمان و مکان خود را در قالبی جدید تکرار می‌کند تا انسان را به سیر و سفر درونی و شناخت نفس راهنمایی کند.


اولین‌بار این کتاب در سال 1949 به چاپ رسید و بر نسل‌های بعد مخصوصاً بر نویسندگان و فیلمنامه‌نویسان تأثیر زیادی گذاشت و حدود یک میلیون نسخه فروش داشته است. در حقیقت این کتاب اکنون جزو کتاب‌های ... کلاسیک و رسمی رشته‌های ادبیات، اسطوره‌شناسی و فیلمنامه‌نویسی است و کارگردانان مشهور هالیوود تحت‌تاثیر آن به بازسازی اسطوره‌های کهن در قالب نو پرداخته‌اند.


جنگ ستارگان، ارباب حلقه‌ها، ماتریکس و… از این کتاب الهام گرفته‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جوزف کمپبل

جوزف کمپبل

در حال حاضر مطلبی درباره جوزف کمپبل نویسنده قهرمان هزار چهره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شادی خسرو پناه

در حال حاضر مطلبی درباره شادی خسرو پناه مترجم کتاب قهرمان هزار چهره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شادی خسرو پناه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید