بنر بالای صفحه
ذهن فراتر از ثروت
ذهن فراتر از ثروت

کتاب ذهن فراتر از ثروت

معرفی کتاب ذهن فراتر از ثروت

(4)
کتاب ذهن فراتر از ثروت، اثر ایلیا الکسی ، با ترجمه تانیا اقبال مقدم - بهاره مهدی قلی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات درسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(5)
1%
(2)
18%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • حتماً می دانید تکرار عادات گذشته، همان نتایجی را دربر خواهند داشت که تا کنون بارها و بارها آنها را در زندگی تان تجربه کرده اید، نتایجی که شاید چندان هم خوشایند نبوده اند. اینکه هم اکنون که در حال خواندن این درس هستید، نشان می دهد که آماده اید تا زندگی جدیدی را آغاز کنید.
    از این پس تصمیم بگیرید به عنوان رهبر و فرمانده ی زندگی خود دیدگاه تازه ای داشته باشید. به خاطر داشته باشید که: امروز، نخستین روز باقی مانده ی زندگی شماست!!! تنها خودتان هستید که می توانید مسیر زندگی تان را انتخاب کنید. شما آنقدر قدرتمند هستید که بتوانید مسیر زندگی تان را آگاهانه
...
  • تغییر دهید. پس از این فرصت استفاده کنید و مسیرتان را به سوی خوشبختی، موفقیت و شادمانی تغییر دهید. از امروز آغاز کنید، از همین لحظه. گذشته را فراموش کنید و نگران آینده نباشید. گذشته و آینده توهمی بیش در ذهن ما نیستند و آنچه وجود دارد، زمان حال است. برای ایجاد هر تغییری، باید از همین لحظه دست به کار شوید. هم اکنون زمان قدرت نمایی من است.

مشخصات محصول

نویسنده: ایلیا الکسی ویرایش: -
مترجم: تانیا اقبال مقدم - بهاره مهدی قلی تعداد صفحات: 110
انتشارات: درسا وزن: 134
شابک: 9789648759440 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1395

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ایلیا الکسی

ایلیا الکسی

در حال حاضر مطلبی درباره ایلیا الکسی نویسنده ذهن فراتر از ثروت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

تانیا اقبال مقدم

در حال حاضر مطلبی درباره تانیا اقبال مقدم مترجم کتاب ذهن فراتر از ثروت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

تانیا اقبال مقدم

بهاره مهدی قلی

در حال حاضر مطلبی درباره بهاره مهدی قلی مترجم کتاب ذهن فراتر از ثروت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بهاره مهدی قلی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید