بنر بالای صفحه
رویارویی با افراد ناهنجار
رویارویی با افراد ناهنجار

فروش ویژه

کتاب رویارویی با افراد ناهنجار

معرفی کتاب رویارویی با افراد ناهنجار

(2)
کتاب رویارویی با افراد ناهنجار (چگونه از ناهنجارترین آدمها دوستان خوب بسازیم)، اثر ریک برینکمن - ریک کریشنر ، با ترجمه مریم هاشمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات اوحدی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 21%

55,300

70,000 21% 55,300
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(5)
19%
(4)
قیمت قبل
(4)
30%
فروش ویژه
(2)
20%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب رویارویی با افراد ناهنجار ریک برینکمن، ریک کریشنر ترجمه مریم هاشمی  نشر اوحدی منتشر شده است
    چگونه از ناهنجارترین آدم ها دوست خوب بسازیم  ممکن است رئیسی داشته باشید قدرتمند و با توجه به این قدرت رفتار ستمگرانه ای داشته باشد ممکن است همکاری داشته باشید که قول می دهد ولی هرگز به آن عمل نمی کند .
    ممکن است نادانی باشد که شکایات دایمی و منفی گرایی دیوانه کنندهاش شما را کلافه کرده باشد.وقتی افراد اینگونه عمل میکنند می تواندد زندگی را به طور فزاینده ای ناخوشایند سازند و .....

مشخصات محصول

نویسنده: ریک برینکمن - ریک کریشنر ویرایش: -
مترجم: مریم هاشمی تعداد صفحات: 296
انتشارات: اوحدی وزن: 322
شابک: 9789646376460 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب رویارویی با افراد ناهنجار اثری مشترک از ریک کیرشنر و ریک برینکمن به ترجمه مریم هاشمی است و سیدعلی حسینی ویراستاری این کتاب را بر عهده داشته است.


محتوای این کتاب که بر محور ارتباطات می‌چرخد در فصل‌های مختلف به شکل آزمایش‌های ساختی، حوادث و وقایع مختلف نگاشته شده و در پایان هر فصل نیز یک جمع‌بندی یا نتیجه‌گیری برای آن آمده است.


فصل‌های کتاب فوق تحت عنوان شناخت افرادی که می‌توانیم تحمل کنیم، رازبقا توسط ارتباط ماهرانه، بهترین را از افراد در بدترین حالتشان بیرون آورید و... تفکیک شده‌اند و عناصر مهم و اصلی داشتن ارتباط ... موثر و شیوه برقراری ارتباط موثر بیان شده است.


 


درباره کتاب رویارویی با افراد ناهنجار


در دنیای ماشینی و پر از هیاهوی امروزی هنجار شخصیتی و رفتاری افراد روز به روز در حال افزایش است و در واقع انسان می‌خواهد با بروز رفتارهای ناهنجار خلاء‌ها و دغدغه‌های زندگی خود را جبران کند و به تبع ارتباط با چنین افرادی می‌تواند حالت روحی و زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.


در کتاب رویارویی با افراد ناهنجار تکنیک‌های روانشناسی آموزش داده شده که با بهره‌گیری از این اصول در رویارویی با چنین افرادی بهترین شیوه ارتباطی را انتخاب کرده و با برقراری یک ارتباط موثر نتنها بهترین حالت خود را نشان دهید بلکه بهترین حالت فرد ناهنجار پیش‌رو را بیرون آورید.


بنابراین اگر در محل کار، زندگی شخصی، دانشگاه، جمع دوستان و... توسط رفتارهای شخصی ناهنجار و رویارویی مداوم با او در حال آزار هستید این کتاب قطعا می‌تواند به شما کمک کند.


 


 


 

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ریک برینکمن

ریک برینکمن

در حال حاضر مطلبی درباره ریک برینکمن نویسنده رویارویی با افراد ناهنجار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ریک کریشنر

ریک کریشنر

در حال حاضر مطلبی درباره ریک کریشنر نویسنده رویارویی با افراد ناهنجار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم هاشمی

در حال حاضر مطلبی درباره مریم هاشمی مترجم کتاب رویارویی با افراد ناهنجار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم هاشمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید