بنر بالای صفحه
تغذیه طبیعی و تندرستی
تغذیه طبیعی و تندرستی

کتاب تغذیه طبیعی و تندرستی

معرفی کتاب تغذیه طبیعی و تندرستی

(2)
کتاب تغذیه ی طبیعی و تندرستی (بر پایه ی دانش آیورودا)،(سلامت ذهن و جسم 4)، اثر برزو قادری ، با ترجمه مترجم عباسعلی گائینی - محمد همتی فر - جواد طلوعی آذر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات مثلث ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
1%
(4)
20%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • آیورودا دانش باسـتانی مدیریت انرژی ها به منظور دستیابی به تندرستی ‏,‏ آرامش و طول عمر است‏.‏ در این کتاب جامع ‏,‏ ضمن بررسی تاریخچـه و مفاهیم پایه ای و بنیادی دانش آیوروِدا ‏,‏ با مطالب زیر آشـنا می شوید‏:‏تحلیل انرژی های بنیادین روش درستِ تشخیص طبایع انتخاب رژیم غذایی متنـاسب با طبعتان آموزش آشـپزی آیوروِدایی ‏(‏نوشـیدنی ها ‏,‏ سالادها ‏,‏ شیرینی ها و دسرها ‏,‏ خوراک ها و سوپ ها‏)‏
    )‏

مشخصات محصول

نویسنده: برزو قادری ویرایش: -
مترجم: مترجم عباسعلی گائینی - محمد همتی فر - جواد طلوعی آذر تعداد صفحات: 200
انتشارات: مثلث وزن: 190
شابک: 9789648496536 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کاریکاتور:بزرگمهر حسین پور)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

برزو قادری

برزو قادری

در حال حاضر مطلبی درباره برزو قادری نویسنده تغذیه طبیعی و تندرستی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم عباسعلی گائینی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم عباسعلی گائینی مترجم کتاب تغذیه طبیعی و تندرستی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم عباسعلی گائینی

محمد همتی فر

در حال حاضر مطلبی درباره محمد همتی فر مترجم کتاب تغذیه طبیعی و تندرستی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد همتی فر

جواد طلوعی آذر

در حال حاضر مطلبی درباره جواد طلوعی آذر مترجم کتاب تغذیه طبیعی و تندرستی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جواد طلوعی آذر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید