بنر بالای صفحه
روی پله های کنسرواتور
روی پله های کنسرواتور روی پله های کنسرواتور

کتاب روی پله های کنسرواتور

معرفی کتاب روی پله های کنسرواتور

(2)
کتاب روی پله های کنسرواتور، اثر دونالد بارتلمی ، با ترجمه شیوا مقانلو ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(3)
19%
(1)
21%
فروش ویژه
(5)
1%
(5)
19%
(2)
23%
(4)
1%
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
19%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: دونالد بارتلمی ویرایش: -
مترجم: شیوا مقانلو تعداد صفحات: 128
انتشارات: افق وزن: 218
شابک: 9789643696474 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کوتاه آمریکایی،قرن20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دونالد بارتلمی

دونالد بارتلمی

زاده هفتمین روز آوریل ۱۹۳۱ در فیلادلفیا. بارتلمی، هم در ادبیات و هم در کار روزنامه‌نگاری و هم تدریس و کار دانشگاهی، شخصیت مطرح ادبیات امریکاست. او بنیان‌گذار اصلی رشته‌ی نویسندگی خلاق در دانشگاه هوستون ایالات متحده است.

دو ساله بود که خانواده‌اش به تگزاس نقل مکان کردند. پدرش در دانشگاه هوستون معماری تدریس می‌کرد. تحصیلات بارتلمی در همین دانشگاه و در رشته‌ی روزنامه‌نگاری به پایان رسید.

اتفاقات در دهه‌ی پنجاه میلادی برای بارتلمی به شکل عجیبی رقم خورد. او از طرف ارتش به جنگ کره اعزام شد و در آنجا بود که در روزنامه‌ای مربوط به ارتش مشغول فعالیت شد. پایان این دوران و بازگشت به خاک امریکا، برای او مصادف بود با تحصیل در رشته‌ی فلسفه در دانشگاه هوستون، تحصیلاتی که البته به پایان نرسید و بارتلمی این رشته را بدون گرفتن مدرک رها کرد.

نخستین داستان کوتاهش در سال ۱۹۶۱ منتشر شد. بارتلمی را بسیاری از منتقدان ادبی، چهره‌ی مطرح ادبیات پست‌مدرن امریکا می‌دانند. سبک پیشرو او و فضاهای داستانی‌اش موج تازه‌ای را در جریان داستان‌نویسی پدید آورد که تأثیراتش حتی تا امروز هم در میان سایر نویسندگان قابل پیگیری است.

نخستین مجموعه داستان بارتلمی با عنوان «برگرد دکتر کالیگری» در سال ۱۹۶۴ به چاپ رسید. پس از چاپ این کتاب بود که به مدت سه دهه، نام این نویسنده در زمره پیشروترین نویسنده‌ی معاصر ثبت شد. از سال ۱۹۸۳ در دانشگاه هیوستون در مقام استاد تمام‌وقت مشغول به فعالیت شد و دانشجویان بسیاری را با گونه‌ی جدیدی از داستان‌پردازی آشنا کرد.

بارتلمی در دوران حیات ادبی خود، جوایز ادبی معتبر بسیاری از جمله بهترین کتاب سال مجله تایم، جایزه مورتون داون زیبل، جایزه ملی ادبیات کودک، جایزه ادبی فاکنر و… را به دست آورد.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شیوا مقانلو

در حال حاضر مطلبی درباره شیوا مقانلو مترجم کتاب روی پله های کنسرواتور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شیوا مقانلو

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید