بنر بالای صفحه
رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی
رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی

معرفی کتاب رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی

(2)
کتاب رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی (درسنامه ی ارتباطات غیرکلامی)، اثر ویرجینیا پی.ریچموند - جیمز سی.مک کروسکی ، با ترجمه فاطمه سادات موسوی - ژیلا عبداله پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 440,000
قیمت ایده بوک: 390,000 15%

334,400

390,000 15% 334,400

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(1)
3%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
16%
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ویرجینیا پی.ریچموند - جیمز سی.مک کروسکی ویرایش: -
مترجم: فاطمه سادات موسوی - ژیلا عبداله پور تعداد صفحات: 592
انتشارات: دانژه وزن: 860
شابک: 9789647932592 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

اين كتاب يكي از رايج‌ترين و معروف‌ترين حوزه‌هاي”علم ارتباطات”، يعني ارتباطات غير كلامي را به معرفي، تشريح تبيين مي‌گذارد. در دنياي شگفت‌انگيز و پر رمز و راز ارتباطات انساني، هر فردي به عنوان عضوي از جامعه، مشحون كنش‌ها و واكنش‌هاي غير كلامي فراوان است و اگر به دقت به آن بنگريم متوجه اثرات بسيار پر قدرت نشانه‌ها، علايم، حركات و رفتارهاي ميان‌فردي مي‌شويم كه نه تنها جالب است بلكه ما را به گسترده‌ي وسيعي از پيام‌هاي خاموش و بي‌صدا ميان انسان‌ها رهنمون مي‌ساز


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویرجینیا پی.ریچموند

ویرجینیا پی.ریچموند

در حال حاضر مطلبی درباره ویرجینیا پی.ریچموند نویسنده رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


جیمز سی.مک کروسکی

جیمز سی.مک کروسکی

در حال حاضر مطلبی درباره جیمز سی.مک کروسکی نویسنده رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فاطمه سادات موسوی

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه سادات موسوی مترجم کتاب رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه سادات موسوی

ژیلا عبداله پور

در حال حاضر مطلبی درباره ژیلا عبداله پور مترجم کتاب رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ژیلا عبداله پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید