بنر بالای صفحه
غذا دعا عشق نشر افراز
غذا دعا عشق نشر افراز

کتاب غذا دعا عشق نشر افراز

معرفی کتاب غذا دعا عشق نشر افراز

(2)
کتاب غذا،دعا،عشق (داستان واقعی زنی در جست و جوی همه چیز در ایتالیا،هند و اندونزی)، اثر الیزابت گیلبرت ، با ترجمه ندا شادنظر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات افراز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
18%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
5%
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • داستان واقعی زنی در جست وجوی همه چیز در ایتالیا، هند و اندونزی از نشر افراز منتشر شده است
    نثر این کتاب صمیمانه و ساده است و نویسنده تجربیات خود را برای مخاطب روایت می کند. کتاب در زمان انتشارش با استقبال زیادی از سوی مخاطبان و منتقدان روبه رو شد، اما برخی نیز از آن انتقاد کردند و حتی کتاب طنزی نیز در پاسخ به این اثر نوشته شد.
     
    الیزابت گیلبرت در این کتاب خاطرات پس از طلاقش را در سفری به دور دنیا روایت می کند و نیز از آنچه به دست می آورد، سخن می گوید. گیلبرت در 32 سالگی، تحصیل کرده ای است که خانه و همسری دارد و به عنوان یک نویسنده، روزگار موفقی
...
  • می گذراند، اما او از زندگی مشترکش راضی نیست و کارش به جدایی می رسد. پس از طلاق تلاش هایی برای برقراری روابط جدید می کند که حاصلی به همراه ندارد. سال بعد از جدایی، زندگی را در سفر می گذراند؛ به طوریکه چهار ماه در ایتالیا به خوردن و لذت بردن از زندگی (غذا)، چهار ماه در هند در جست وجوی معنویات (دعا) و پایان سال سفر را در بالی اندونزی برای برقراری «تعادل» میان این دو و یافتن «عشق» سپری می کند.

مشخصات محصول

نویسنده: الیزابت گیلبرت ویرایش: -
مترجم: ندا شادنظر تعداد صفحات: 304
انتشارات: افراز وزن: 342
شابک: 9786005218510 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرگذشتنامه سفرنامه نویسان،ایالات متحده)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الیزابت گیلبرت

الیزابت گیلبرت

در حال حاضر مطلبی درباره الیزابت گیلبرت نویسنده غذا دعا عشق نشر افراز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ندا شادنظر

در حال حاضر مطلبی درباره ندا شادنظر مترجم کتاب غذا دعا عشق نشر افراز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ندا شادنظر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید