بنر بالای صفحه
دیکته شب کلاس اولی ها راهنمای اولیا نشر قدیانی
دیکته شب کلاس اولی ها راهنمای اولیا نشر قدیانی

کتاب دیکته شب کلاس اولی ها راهنمای اولیا نشر قدیانی

معرفی کتاب دیکته شب کلاس اولی ها راهنمای اولیا نشر قدیانی

(2)
کتاب دیکته ی شب کلاس اولی ها (راهنمای اولیا)، اثر اشرف کریمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قدیانی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 18%

41,000

50,000 18% 41,000

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
18%
فروش ویژه
(6)
18%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: اشرف کریمی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 88
انتشارات: قدیانی وزن: 140
شابک: 9789645365941 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب دیکته شب کلاس اولی ها اشرف کریمی یک کتاب کاربردی و خوب برای بچه های کلاس اولی است که مطابق هر درس لغات پیشنهادی برای املا دارد. به دلیل اینکه کلاس اولی ها قدم به قدم درس ها را یاد می گیرند املا کلمات با حروف محدود کمی سخت است. این کتاب کودک گنجینه تمام لغاتی است که می شود با حروف محدود هر درس ساخت.


استفاده از آن برای کودک علاوه بر اینکه دایره لغات او را افزایش می دهد بسیار جذاب است. نشر قدیانی کتاب دیکته شب برای کلاس اولی ها را برای کودکان ۵ تا ۷ سال با جنس تحریر به چاپ رسانده است. این کتاب ۸۴ صفحه دارد. ... کلاس اول دبستان مهم ترین و پایه ای ترین سال آموزش کودکان است. اگر کودکان در این سال خوب درس ها را بیاموزند اعتماد به نفس آن ها تقویت می شود و می توانند مراحل بعدی را با آرامش و عملکرد بهتر پشت سر بگذارند.


کتاب دیکته ی شب کلاس اولی ها (راهنمای اولیا بر اساس فارسی اول دبستان) نوشته‌ی اشرف کریمی، کتاب کار آموزشی است که انتشارات قدیانی (واحد کتاب‌های بنفشه) آن را در ۸۸ صفحه با جنس تحریر به چاپ رسانده است. این کتاب مخصوص والدینی است که کودک اول دبستانی دارند.


این کتاب، جدیدترین و بهترین کتاب دیکته شب کلاس اول است که بر اساس رویکردهای جاری در نظام آموزشی کشور نوشته شده است و به بهبود مهارت‌های خواندن و نوشتن کودکان کلاس اولی، کمک شایانی می‌کند.


با استفاده از کتاب دیکته شب اشرف کریمی، کودکان می‌توانند از لحاظ دیداری با شکل صحیح کلمات آشنا شوند، دایره لغات خود را گسترش داده و کاربرد کلماتی که به ‌تازگی با آن‌ها آشنا شده‌اند را در قالب جملات کوتاه و ساده ببینند.


با کتاب دیکته شب کلاس اولی ها، مهارت‌های دیکته‌نویسی فرزند شما تقویت می‌شود؛ چرا که در آن، کلمات و ترکیب‌های جدید هر درس و تمرین‌های زیادی برای نحوه‌ی نگارش درست کلمات ارائه ‌شده است؛ تمرین‌هایی که مکمل تمرینات دوره‌ای کتاب درسی کودکان هستند و از این نظر، کار آن‌ها را در کلاس درس مدرسه هم آسان‌تر می‌کند.


گفتنی است کتاب دیکته کلاس اول، استفاده از واژگان عینی و معنادار در جملات کوتاه و ساده را برای فرزند شما آسان می‌کند و توانایی بیشتری جهت درک کلی متن به او می‌بخشد و بر روی عملکردش هنگام دیکته نوشتن، تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.


برای تمام پدر و مادرهایی که فرزند دانش‌آموز کلاس اولی دارند و به دنبال ارتقای مهارت دیکته‌نویسی در او هستند، تهیه‌ی این کتاب کودک توصیه می‌شود

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اشرف کریمی

اشرف کریمی

در حال حاضر مطلبی درباره اشرف کریمی نویسنده دیکته شب کلاس اولی ها راهنمای اولیا نشر قدیانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید