بنر بالای صفحه
خودتان باشید
خودتان باشید

فروش ویژه

کتاب خودتان باشید

معرفی کتاب خودتان باشید

(2)
کتاب خودتان باشید (نقشهای دیگر قبلا گرفته شده اند)، اثر مایک رابینز ، با ترجمه رضا محمودی فقیهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات چابک اندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 89,000 21%

70,310

89,000 21% 70,310
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

درستکاری خودپذیری عزت نفس ابراز وجود

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
19%
(5)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
1%
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر در رابطه با اصالت آدمی به رشته تحریر در آمده است، اصالتی که جامعه، پدر و مادر، آموزگاران و اطرافیانمان آن را از ما گرفته اند و در قبال آن متقاعدمان کرده اند تا به گونه ای رفتار کنیم که مورد قبول دیگران واقع شویم، این همان چیزی است که ما را از خود واقعیمان دور کرده است و به ما تلقین کرده است که اصلیت وجودیمان چندان خوب نیست، بلکه بهتر است آن گونه باشیم که خوب به نظر بیاییم. تمام حرف این کتاب همین است، اصیل باشید، اصل باشید و خودتان باشید.
    گزیده ای از کتاب من هم مانند بسیاری دیگر، درگیر مسئله اصالت هستم و دائما از خودم می پرسم که چه کسی هستم،
...
  • در زندگی چطور به چشم می آیم، و خیلی از کارهایی که انجام می دهم و حرف هایی که می زنم را نیز زیر سئوال می برم. این را صادقانه و با احساس عمیق همدردی و قدردانی نسبت به خود و همه نوع بشر می گویم. اگر واقعا صادق باشیم، بیشتر ما در اغلب اوقات پر از این پرسش ها هستیم. البته، این قضاوت شخصی من است، اما وقتی با دیگران در ارتباط هستم، بسیاری از آنها نیز این اذعان می کنند و عمیقا آن را تأیید می نمایند. همان گونه که می دانید، اصیل بودن می تواند درد خیلی زیادی را در زندگی ما و برای اطرافیانمان ایجاد کند. اما، تجربه به من نشان داده است که از این خطرناک تر، عدم اصالت و نا آگاهی از آن است.

مشخصات محصول

نویسنده: مایک رابینز ویرایش: -
مترجم: رضا محمودی فقیهی تعداد صفحات: 264
انتشارات: چابک اندیش وزن: 285
شابک: 9786005861013 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(عزت نفس،خودپذیری)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب اصالت، یک فرآیند است. چیزی است که در سراسر زندگی شما متحول می‌شود. چیزی است که باید در تمام لحظات زندگی آن را تمرین و هر روز تجربه‌اش کنیم. اصالت می‌گوید که شما باید به طور کامل شما باشید، اصالت یعنی این که خودتان باشید و تمام آن‌چه را هستید چه خوب و چه بد درک کنید، بپذیرید، تصدیق کنید، از آن لذت ببرید و آن را ابراز نمایید. اصیل بودن یکی از سخت‌ترین و البته، مهم‌ترین جنبة رشد ما، به عنوان نوع بشر، به شمار می‌رود. بهتر است به جای احساس خوب، وجهة خوبی داشته باشی؛ چگونگی شناخت عمیق‌تر خود؛ دگرگون کردن ترس خود؛ ابراز کردن خود؛ جسور ... بودن؛ قدردان وجود خود بودن؛ اجازة مثبت از نیروی ترس خود؛ راه‌های متفاوت برای ارتباط با احساسات خود و چگونگی عملی کردن اصالت در زندگی از مباحث کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایک رابینز

مایک رابینز

در حال حاضر مطلبی درباره مایک رابینز نویسنده خودتان باشید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رضا محمودی فقیهی

در حال حاضر مطلبی درباره رضا محمودی فقیهی مترجم کتاب خودتان باشید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رضا محمودی فقیهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید