بنر بالای صفحه
درمان رفتاری شناختی کودکان مبتلا به بیش فعالی
درمان رفتاری شناختی کودکان مبتلا به بیش فعالی

کتاب درمان رفتاری شناختی کودکان مبتلا به بیش فعالی

معرفی کتاب درمان رفتاری شناختی کودکان مبتلا به بیش فعالی

(4)
کتاب درسنامه درمان رفتاری-شناختی کودکان مبتلا به بیش فعالی/نارسایی توجه، اثر الهه محمداسماعیل ، با ترجمه الهه محمداسماعیل ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 19%

121,500

150,000 19% 121,500

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
19%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب درسنامه درمان رفتاری شناختی کودکان مبتلا به بیش فعالی نارسایی توجه اثر الهه محمد اسماعیل توسط انتشارات دانژه منتشر شده است.
    این اثر جامع، علاوه بر درمان رفتاری – شناختی، رویکردها و روش‌های دیگر درمانی را نیز با دقت مرور میکند و به‌طور محوری، مداخله‌های رفتاری – شناختی و چند مدلی را مورد بررسی و کنکاش قرار می‌دهد. در فصل های 6 گانه این درس‌نامه، ارزیابی تشخیص و درمانی، آموزش مهارت‌ها به کودکان، آموزش خانواده و والدین، مشاوره در مدرسه و مداخله مدرسه محور و به ویژه مداخله رفتاری – شناختی برای کودکان سنین مدرسه به تفضیل ارائه شده است
...


مشخصات محصول

نویسنده: الهه محمداسماعیل ویرایش: -
مترجم: الهه محمداسماعیل تعداد صفحات: 320
انتشارات: دانژه وزن: 460
شابک: 9789647932301 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الهه محمداسماعیل

الهه محمداسماعیل

در حال حاضر مطلبی درباره الهه محمداسماعیل نویسنده درمان رفتاری شناختی کودکان مبتلا به بیش فعالی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

الهه محمداسماعیل

در حال حاضر مطلبی درباره الهه محمداسماعیل مترجم کتاب درمان رفتاری شناختی کودکان مبتلا به بیش فعالی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

الهه محمداسماعیل

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید