بنر بالای صفحه
کنستانسیا
کنستانسیا کنستانسیا

فروش ویژه

کتاب کنستانسیا

معرفی کتاب کنستانسیا

(2)
کتاب کنستانسیا، اثر کارلوس فوئنتس ، با ترجمه عبدالله کوثری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ماهی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی جیبی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 21%

55,300

70,000 21% 55,300

محصولات مرتبط

(1)
26%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کارلوس فوئنتس ویرایش: -
مترجم: عبدالله کوثری تعداد صفحات: 136
انتشارات: ماهی وزن: 104
شابک: 9789642090686 تیراژ:
اندازه (قطع) : جیبی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای اسپانیایی،قرن20م)

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

کنستانسیا اصلاً اهل سفر نیست. ما در سویل ازدواج کردیم. من ناچار بودم برای امتحانات دانشگاه به آتلانتا برگردم. او توصیه کرد جلوتر بروم و خانه‌مان را آماده کنم. بعد خودش می‌آمد. می‌بایست مدارکش را تهیه می‌کرد، از بستگان و دوستانی که در چهار گوشۀ اسپانیا داشت وداع می‌کرد، اسباب و اثاثه‌اش را که پیش کس و کارش گذاشته بود پس می‌گرفت و این جور کارها.

در ساوانا این خانه را پیدا کردم و خریدم و همین‌جا به انتظارش نشستم، چشم‌دوخته به دریایی که قرار بود او را برای من بیاورد. در تمام عالم فقط به یک چیز فکر می‌کردم و آن همین دختر اندلسی بود.

کنستانسیا چهل ... سال پیش با یک کشتی باری به ساوانا آمد و از آن زمان تابه‌حال پا از این شهر بیرون نگذاشته. تنها اثاثه‌ای که با خود آورد، آن کرسیچۀ دعا و شمایل باکرۀ ماکارنا بود و بس، نه عکسی، نه کتابی، هر چند چمدانش پر بود از لباس‌های تیره و کلی شمایل مذهبی و کتاب دعای مریم مقدس.

حالا در این پیرانه‌سر دارد کافکا می‌خواند -همان پسر بیمارگون، پسر غمگین خودش. قطارهایی را به خیال می‌آرد که به‌موقع می‌رسند اما بدون مسافر. از طرف دیگر موسیو پلوتنیکوف یک دم آرام ندارد. یادم می‌آید که هیچ وقت او را ندیدم که در حرکت و جنب‌و‌جوش نباشد.

بی‌تردید داشت نقشی را بازی می‌کرد و این را خودش به من گفت، قبل از اعلام مرگش.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کارلوس فوئنتس

کارلوس فوئنتس

زادۀ یازدهمین روز نوامبر سال ۱۹۲۸ در پاناماسیتی مکزیک. او در خانواده‌ای اهل سیاست به دنیا آمد. پدرش از دیپلمات‌های مکزیک بود و همین سبب شد تا فوئنتس دوران کودکی خود را در کشورهای گوناگون سپری کند. سال ۱۹۳۶، مهاجرت خانواده به واشینگتن دی سی، سبب شد تا او زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرد.

تحصیلات دانشگاهی فوئنتس در رشتۀ حقوق به انجام رسید. او سرانجام مسیر پدر را ادامه داد و وارد جهان سیاست شد، به گونه‌ای که در چندین کشور، همچون انگلستان، پرتغال، ایتالیا و هلند نیز سفیر مکزیک بود. جایی که هوا صاف است، نخستین رمان او در ۲۹ سالگی‌ منتشر شد. آخرین رمانش، ولاد، نیز فضایی خون‌آشامی دارد.

فوئنتس از زمره نویسندگانی است که همچنان به نوشتن با قلم پای‌بند است. او در مصاحبه‌ای گفته: «من صبح‌ها می‌نویسم و این کار را تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقۀ ظهر ادامه می‌دهم و در ادامه، به شنا می‌روم و ناهار می‌خورم. بعدازظهرها هم کتاب می‌خوانم و به پیاده‌روی می‌روم تا ذهنم برای نوشتن در روز بعد آماده شود.

مرگ آرتیمو کروز، درخت پرتقال، ولاد، سر هیدرا و کنستانسیا از جمله آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عبدالله کوثری

در حال حاضر مطلبی درباره عبدالله کوثری مترجم کتاب کنستانسیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عبدالله کوثری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید