بنر بالای صفحه
تجارت قرن بیست و یکم نشر درنا قلم
تجارت قرن بیست و یکم نشر درنا قلم تجارت قرن بیست و یکم نشر درنا قلم

فروش ویژه

کتاب تجارت قرن بیست و یکم نشر درنا قلم

معرفی کتاب تجارت قرن بیست و یکم نشر درنا قلم

(4)
کتاب تجارت قرن بیست و یکم، اثر رابرت کیوساکی و دیگران ، با ترجمه محسن جواهری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات درنا قلم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 29%

108,000

150,000 29% 108,000

محصولات مرتبط

(7)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رابرت کیوساکی و دیگران ویرایش: -
مترجم: محسن جواهری تعداد صفحات: 216
انتشارات: درنا قلم وزن: 250
شابک: 9786007377390 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

اثر مهم و پرفروشی از رابرت کیوساکی نویسنده کتاب معروفِ پدر پولدار، پدر بی پول. آیا از فساد در دنیای شرکت‌ها خشمگین هستید؟ آیا از دست وال استریت و بانک‌های بزرگ خشمگین هستید؟ آیا از این که برای بهبود اوضاع اقتصادی گامی برداشته نشده عصبانی هستید؟ یا این که از دست خود عصبانی هستید که چرا اختیار امور مالی خودتان را زودتر از این به دست نگرفته‌اید؟

زندگی سخت است. آیا روشی برای مقابله با آن در نظر گرفته‌اید؟ ناله کردن و سرزنش کردن دیگران آینده مالی شما را تامین نمی‌کند. باید از همین امروز اختیار آینده مالی‌تان را با کنترل منابع درآمدتان در دست بگیرید.شما ... باید صاحب تجارت خودتان باشید.

کتاب حاضر به قلم کیوساکی، در بردارنده راه‌کارهایی به منظور ایجاد و موفقیت در یک کسب و کار مستقل است. کیوساکی سرمایه‌گذاری میلیونر، صاحب تجارت خودش، استاد، سخنران و صاحب پرفروش‌ترین سری کتاب‌ها پدر پولدار و پدر فقیر است.

او در سن ۴۷ سالگی بازنشسته شده و یکی از موسسین شرکت فن آوری کشفلو است. او شرکت پدر پولدار را تاسیس کرده که امروزه به میلیونها نفر در سراسر جهان توصیه‌های تجاری می‌دهد. کیوساکی تاکنون ۱۶ کتاب نوشته که ۲۷ میلیون نسخه از آنها فروخته شده است

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

سالها از کار سخت شما برای بالا رفتن از نردبان ترقی گذشته است. شاید هنوز نزدیک به اولین پله‌های نردبان هستید یا این که به بالای آن نزدیک شده‌اید. این که کجای نردبان قرار گرفته‌اید مهم نیست. مسئله مهم این است که قبل از بالا رفتن از نردبان باید از خود می‌پرسیدید که این نردبان کجا نصب شده است.

همانطور که استیون آر کاوی می‌گوید، مهم نیست که چقدر سریع و تا چه ارتفاعی از نردبان بالا بروید . مهم این است که نردبان را به دیواری اشتباه تکیه نداده باشید.

بیشتر مردم فکر می‌کنند که موقعیت مالی آنها بر اساس مقدار درآمد یا کل ارزش ثروت آنها یا هردوی اینها است. ... شکی نیست که این عوامل مهم هستند. به نظر مجله فوربس ثروتمند کسی است که سالانه بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته باشد که می‌شود ماهی ۸۳ هزار و ۳۳۳ دلار یا هفته‌ای تقریبا ۲۰ هزار دلار و فقسر هم کسی است که زیر ۲۵ هزار دلار درآمد دارد.
اما مهمتر از کمیت درآمد شما، کیفیت به دست آوردن آن است. به عبارت دیگر، نه تنها چقدر درآمد دارید ، بلکه چگونه درـمد شما تولید می‌شود و از کجا می‌آید. در واقع برای تولید پول نقد چهار راه وجود داردکه هرکدام با دیگری کاملا متفاوت و صرف نظر از اینکه درآمد چقدر باشد، هرکدام سبک زندگی کاملا متفاوتی را می‌طلبند.

پس از تالیف کتاب پدر پولدار، پدر فقیر کتابی نوشتم که در آن چهار راه تولید پول نقد را توضیح داده‌ام. بسیاری با خواندن کتاب چهار گوشه پول نقد گفتند که این مهمترین کتابی است که من نوشته‌ام زیرا این کتاب به اصل مسائل حیاتی افرادی اشاره می‌کند که می‌خواهند تغییرات واقعی در زندگی‌شان ایجاد کنند.

کتاب چهار گوشه پول نقد روشهای متفاوت تولید پول نقد را شرح می‌دهد. برای مثال یک کارمند با استخدام شدن و کار کردن برای دیگری یا یک شرکت درآمد دارد. عده‌ای شغل آزاد دارند یا صاحب شرکتهای کوچک هستند. صاحبان شرکتهای بزرگ‌تر که معمولا بیش از ۵۰۰ نفر برای آنها کار می‌کنند، نوع دیگری از درآمد را نشان می‌دهند. سرمایه‌گذاران هم از طریق سرمایه‌گذاری در قسمتهای مختلف تولید درآمد می‌کنند. به عبارت دیگر پول آنها تولید پول می‌کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابرت کیوساکی و دیگران

رابرت کیوساکی و دیگران

زادۀ هشتمین روز آوریل ۱۹۴۷ در هاوایی. او در خانوادۀ دو رگۀ ژاپنی-امریکایی به دنیا آمد. پدرش رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی بود. پایان دوران دبیرستان، برای کیوساکی همزمان بود با رفتن به نیویورک و تحصیل در دانشگاه. او پس از فارغ‌التحصیلی، به نیروی تفنگداران دریایی امریکا پیوست و عازم ویتنام شد.

قرار گرفتن در مسیر مالی و تجاری، برای او، پس از بازگشتش از ویتنام، اتفاق افتاد. سال ۱۹۷۷ کیوساکی بنای تأسیس شرکتی را گذاشت که کیف‌های مردانه‌ای تولید می‌کرد و جنس‌شان ترکیبی بود از نایلون و ولکرو. فروش این محصول شگفتی‌آور بود، تا آنجا که، با احتساب تعدادی که به صادرات رسید، میلیون‌ها دلار فروخت.

تفکرات اقتصادی کیوساکی چنان بکر و بدیع بود که او را در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون، تا مقام مشاور اقتصادی رییس‌جمهور نیز سوق داد.

او سپس مؤسسه‌ای با نام مؤسسۀ بین‌المللی آموزش با همکاری گروهی از همکاران خود تأسیس کرد. هدف این مؤسسه، آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری به شکل اصولی و پایدار بود.

این مؤسسه این روزها در چندین و چند کشور فعالیت‌های آموزشی خود را پیش می‌بَرد و در مجموع، چندین هزار دانشجو دارد.

کیوساکی با اثر برجستۀ پدر پولدار پدر بی‌پول، در کشور ما شناخته شد و آثارش همواره با استقبال بسیار خوبی روبه‌روست. دانش مالی و هوش پولی، هدف‌گذاری به روش پدر پولدار، ثروتمندان چه می‌دانند، بازی ثروت، هوش مالی خود را افزایش دهید و چرا تیم کارآفرین مهم‌تر از پول است؟ ازجمله آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محسن جواهری

در حال حاضر مطلبی درباره محسن جواهری مترجم کتاب تجارت قرن بیست و یکم نشر درنا قلم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محسن جواهری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید