بنر بالای صفحه
40 1 فکر سمی در روابط عاشقانه
40 1 فکر سمی در روابط عاشقانه

کتاب 40 1 فکر سمی در روابط عاشقانه

معرفی کتاب 40 1 فکر سمی در روابط عاشقانه

(2)
کتاب 40+1 فکر سمی در روابط عاشقانه، اثر رامین کریمی ، با ترجمه مترجم یاسمن رحیمیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات بهار سبز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مناسب هدیه ولنتاین

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
23%
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • عشق‌هاي ليلي و مجنوني در طول زندگي ما آنقدر دردسر آفرين و انرژي بر هستند كه اگر بتوانيم مهارت‌هاي لازم براي برقراري روابط عاشقانه را درست بياموزيم، بسياري از دردسرهاي ارتباطي‌مان براي هميشه پايان مي‌پذيرد. اين كتاب 1+40 فكر سمي در روابط عاشقانه را كه حاصل سال‌ها مشاوره و كلاس‌هاي گروهي است گردآوري كرده‌ام و خواندن آن را به تمام جوانان توصيه مي‌كنم چون در كوتاه‌ترين زمان ممكن با تعداد بسياري از اشتباه‌هاي ارتباطي آشنا خواهيد شد و مي‌آموزيد چگونه آنها را كنار بگذاريد.

مشخصات محصول

نویسنده: رامین کریمی ویرایش: -
مترجم: مترجم یاسمن رحیمیان تعداد صفحات: 131
انتشارات: بهار سبز وزن: 147
شابک: 9786005384147 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتابی است از رامین کریمی در تشریح رموز برقراری یک رابطۀ عاشقانۀ ناب. ارتباط مؤثر یکی از مهارت‌های ده‌گانۀ زندگی است که چند سالی است سازمان جهانی بهداشت، WHO، به آن توجهی ویژه داشته و آن را در کشورهای گوناگون آموزش داده است.

رامین کریمی، نویسندۀ کتاب، می‌گوید: ده سال مشاوره و خانواده‌درمانی مرا به این نتیجه رساند که بسیاری از ما از قوانین ارتباطات بین فردی ناآگاه یا کم اطلاعیم.

در نتیجه روابط بین فردی‌مان به جای پیمودن روند روبه‌رشد، با چالش‌های منفی روبه‌رو می‌شود و ما را به دردسر می‌اندازند. این ضعف دامن‌گیر بسیاری از ما در جامعۀ امروزمان ... است.

در همین راستا و به عنوان رسالتی علمی_فرهنگی، بر آن شدم تا بر پایۀ دیدگاه‌های پست‌مدرن و جدید در روان‌شناسی و به‌ویژه دیدگاه روان‌شناسی شناختی و رویکرد شناختی رفتاری، مجموعه کتاب‌های ۴۰ فکر سمی را به نگارش درآورم که به دلیل اهمیت موضوع، پس از کتاب ۴۰ فکر سمی+۱ در زندگی زناشویی، کتاب حاضر انتخاب شد.
این کتاب را کتابی علمی در نظر بگیرید که زبانِ علم را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان می‌کند و آن را به خوانندگان، از هر قشری که باشند، تقدیم می‌کند.

مطالعۀ این کتاب برای دانشجویان، متخصصان گسترۀ بهداشت روان، خوانندگان علاقه‌مند و خلاصه تمام کسانی که در روان‌شناسی به جای حرف دنبال عمل هستند، پیشنهاد می‌شود.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

شقایق می‌گوید به هیچ عنوان نمی‌تواند فکر جدایی را به ذهنش راه دهد. او از خاطره‌های کافه نادری و ناهار در خانۀ هنرمندان حرف می‌زند، از سینما آزادی، از بحث‌هایشان در مورد ادبیات معناگرا و موزۀ هنرهای معاصر، او پاییز امسال ۷ سالی هست که پویان را می‌شناسد. اما پویانی که او می‌شناخت حالا عوض شده، اصلاً یک آدم دیگه است و شقایق هنوز دست و پا می‌زند: «دکتر، من کلی وقت پای این رابطه تلف کرده‌ام.»

تحلیل

چه کسی دوست دارد یک رابطۀ خشنودکننده را تمام کند؟ برای کدام‌یک از ما آسان است که یک رابطۀ ۷ ساله را پایان دهیم؟ معلوم است که در چنین شرایطی تصمیم‌گیری ... امر دشواری است. این قابل درک هست که نمی‌توان به راحتی به روی خاطره‌های گذشته خط کشید. اما این هم گزینه‌ای منطقی است که در طول این هفت سال ما رشد فردی هم داشته‌ایم و بسیاری کارها و شرایط مناسبی هم برایمان روی داده است که اصلاً ربطی به رابطه‌مان نداشته است. مثل قبولی در دانشگاه و… پس اینکه خیال کنیم ۷ سال عمر تلف کرده‌ایم منصفانه نیست.

ما بر این باوریم که ارتباط امری دو سویه است که هریک از طرف‌ها ۵۰ درصد سهم و آزادی عمل دارند. یعنی شما بودید که ۷ سال پیش، از ۵۰ درصد سهم خود برخوردار بودید و تصمیم گرفتید به شماره‌ای که گرفته‌ بودید زنگ بزنید پس نمی‌توان احساس گناه صد در صدی به طرف مقابل تحمیل کرد. اگر بتوانید مسئولیتی متناسب با نقش‌تان بر عهده بگیرید، مسائل، متفاوت پیش خواهد رفت.

زمزمه‌های درونی مثبت

*آره ما رابطه‌مان را خیلی خوب شروع کردیم اما این مسئله تضمینی نداشته که حتماً به نتیجه‌ای که ما انتظارش را داشتیم برسد.

*برای من سخته که این رابطه را تمام کنم اما اگر لازم باشد با تمام سختی‌اش این کار را خواهم کرد.

*اگر چه ممکن است غمگین شوم از بر هم خوردن چنین رابطه‌ای، اما نمی‌خواهم عزت نفسم را تخریب کنم.

*بدون او هم زندگی جریان خواهد داشت.

باور مثبت

کجای کتاب آسمانی نوشته شده ما باید حتماً به هم می‌رسیدیم؟

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رامین کریمی

رامین کریمی

در حال حاضر مطلبی درباره رامین کریمی نویسنده 40 1 فکر سمی در روابط عاشقانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم یاسمن رحیمیان

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم یاسمن رحیمیان مترجم کتاب 40 1 فکر سمی در روابط عاشقانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم یاسمن رحیمیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید