بنر بالای صفحه
بزرگ کردن نوجوان
بزرگ کردن نوجوان

فروش ویژه

کتاب بزرگ کردن نوجوان

معرفی کتاب بزرگ کردن نوجوان

(5)
کتاب بزرگ کردن نوجوان (توصیه های جادویی برای زندگی بهتر 3)، اثر کیت کلی ، با ترجمه فرزانه نوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 249,900 21%

197,421

249,900 21% 197,421

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
14%
قیمت قبل
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • با خواندن كتاب توصیه‌های جادویی برای زندگی‌ می‌توانید به‌ نوجوان‌ خود كمك‌ كنید. كیت‌ كلی، نویسنده‌‌ی این‌ كتاب‌ و مادر سه‌ فرزند، تحقیقات‌ كاملی‌ در مورد نوجوانان‌ انجام داده است‌ و توصیه‌‌هایی صمیمانه‌ و سودمند‌ ارائه‌ می‌دهد.
    بخش‌ دیگری‌ از این‌ كتاب‌ در مورد «بال‌ها» است؛ به‌ نوجوان‌ شما نشان‌ می‌دهد‌ چگونه‌ كاری‌ را انجام‌ دهد و سپس‌ براساس‌ ویژگی‌ها و شایستگی‌های‌ خود موفق‌ شود یا شكست‌ بخورد.اگر نوجوان‌ بكوشد بال‌های‌ خود را باز كند در حالی‌ كه‌ هنوز زیر بال‌ و پر شماست، این‌ كار ساده‌تر خواهد بود.ریشه‌‌ی
...
  • نوجوان‌ را تغذیه‌ كنید (او برای‌ رفتن‌ و رها شدن‌ خیلی‌ كوچك‌ است) و به‌ او فضای‌ كافی‌ بدهید تا‌ خودش‌ پرهایش‌ را امتحان‌ كند.این‌ كار، مشكل است، اما انجام‌ دادن آن‌ برای‌ هر كسی‌ لازم‌ است. شما نیاز خواهید داشت‌ كه‌ گاهی نفسی عمیق‌ بكشید، پس خوشحال‌ باشید و لذت‌ ببرید.

مشخصات محصول

نویسنده: کیت کلی ویرایش: -
مترجم: فرزانه نوری تعداد صفحات: 344
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 383
شابک: 9789644128530 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کیت کلی

کیت کلی

در حال حاضر مطلبی درباره کیت کلی نویسنده بزرگ کردن نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرزانه نوری

در حال حاضر مطلبی درباره فرزانه نوری مترجم کتاب بزرگ کردن نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرزانه نوری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید