مشاوره و روان درمانی در توانبخشی معلولین
مشاوره و روان درمانی در توانبخشی معلولین

فروش ویژه

کتاب مشاوره و روان درمانی در توانبخشی معلولین

معرفی کتاب مشاوره و روان درمانی در توانبخشی معلولین

(6)
کتاب مشاوره و روان درمانی در توانبخشی معلولین (کاربرد نظریه ها)، اثر آناهیتا خدابخشی کولایی ، با ترجمه مترجم سعید زنوزیان - بنفشه فرزین زاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 160,000 24%

121,600

160,000 24% 121,600

محصولات مرتبط

(2)
24%
فروش ویژه
(5)
9%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(4)
24%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: آناهیتا خدابخشی کولایی ویرایش: -
مترجم: مترجم سعید زنوزیان - بنفشه فرزین زاد تعداد صفحات: 264
انتشارات: دانژه وزن: 380
شابک: 9786005510881 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

كتاب حاضر كه براي نخستين‌بار در زبان فارسي به كاربرد نظريه‌هاي مشاوره و روان‌درماني در درمان معلولين پرداخته، علاوه بر مبحث مشاوره و توان‌بخشي و استفاده از نظريه‌هاي روان‌تحليلي به بسط و توضيح نظريه‌هاي وجودگرايي، معناجويي، گشتالت‌درماني، رفتاري، شناختي – رفتاري و واقعيت‌درماني در كار با مراجعان معلول پرداخته است. اختصاص فصلي جداگانه به كاربرد رويكرد صفت عامل در مشاوره شغلي براي معلولين از ديگر ويژگي‌هاي اين كتاب است كه اميد است منبع مفيدي براي مشاوره توان‌بخشي به معلولين جسمي – حركتي، ذهني و بيماران مزمن به حساب آمده و مورد استقبال و استفاده مشاوران، روانشناسان، روان‌پزشكان، پزشكان، مددكاران اجتماعي، آسيب‌شناسان گفتار و زبان، كاردرمانگران و فيزيوتراپيست‌ها قرار گيرد.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آناهیتا خدابخشی کولایی

آناهیتا خدابخشی کولایی

در حال حاضر مطلبی درباره آناهیتا خدابخشی کولایی نویسنده مشاوره و روان درمانی در توانبخشی معلولین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم سعید زنوزیان

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم سعید زنوزیان مترجم کتاب مشاوره و روان درمانی در توانبخشی معلولین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم سعید زنوزیان

بنفشه فرزین زاد

در حال حاضر مطلبی درباره بنفشه فرزین زاد مترجم کتاب مشاوره و روان درمانی در توانبخشی معلولین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بنفشه فرزین زاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید