دنیای روبات ها نشر پیام بهاران
دنیای روبات ها نشر پیام بهاران دنیای روبات ها نشر پیام بهاران

کتاب دنیای روبات ها نشر پیام بهاران

معرفی کتاب دنیای روبات ها نشر پیام بهاران

(4)
کتاب دنیای روبات ها، اثر راجر بریجمن ، با ترجمه نسیم علیزاده اهدایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات پیام بهاران - زیارت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اطلاعات فناوری دانش‌آموز دوم ششم سوم چهارم پنجم تجربی

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: راجر بریجمن ویرایش: -
مترجم: نسیم علیزاده اهدایی تعداد صفحات: 76
انتشارات: پیام بهاران - زیارت وزن: 550
شابک: 9786008260257 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1395
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تصویرگر:یوسف بابایی درویش،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

روبات دستگاهی است که بدون کمک انسان قادر به حرکت باشد. کتاب دنیای روبات‌ها در ابتدا به چیستی روبات و روبات‌های افسانه‌ای و روبات‌های اولیه می‌پردازد. پس از آن سرآغاز علم روباتیک واقعی را مطرح می‌کند و از روبات‌های متحرک، حواس روبات، هوش مصنوعی، نقش روبات‌ها در صنعت، کنترل از راه دور، روبات‌های آمادۀ مصرف، روبات ها در کلاس درس و روبات های ورزشکار سخن می‌گوید. در نهایت نیز کاربردهای روبات ها را در پزشکی، آزمایشگاه و کار خانگی یادآور می‌شود و مختصری از آیندۀ روبات ها نیز می‌گوید. کتاب با روبات‌های ایرانی و معرفی مختصر آن‌ها به پایان می‌رسد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

راجر بریجمن

راجر بریجمن

در حال حاضر مطلبی درباره راجر بریجمن نویسنده دنیای روبات ها نشر پیام بهاران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نسیم علیزاده اهدایی

در حال حاضر مطلبی درباره نسیم علیزاده اهدایی مترجم کتاب دنیای روبات ها نشر پیام بهاران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نسیم علیزاده اهدایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید