بنر بالای صفحه
راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب
راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب

کتاب راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب

معرفی کتاب راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب

(5)
کتاب راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب، اثر لارنس مینورز - والیس ، با ترجمه محمود علیکی - محمد عباس زاده نصرآبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

مدیریت استرس

محصولات مرتبط

(2)
22%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
11%
فروش ویژه
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب اثر لارنس مینورز ، والیس ترجمه محمود علیکی ، محمد عباسی زاده نصرآبادی نشر دانژه منتشر شده است 
    کتاب حاضر در نه فصل تدوین یافته است. مؤلف هم مبانی نظری این رویکرد و هم شواهد تأیید استفاده از این روش درمانی را مورد بررسی قرار داده است. فرض اصلی این است که علائم روان‌شناختی افسردگی و اضطراب اغلب به وسیله مشکلات عملی که افراد در زندگی روزمره با آنها روبرو هستند ایجاد می‌شود. بنابراین در این روش با ایجاد ارتباط بین علائم روان‌شناختی که بیمار آنها را تجربه کرده و مشکلات عینی که با آن مواجه است،
...
  • درمان آغاز می شود. مراجع با آموختن روش‌های هفت‌گانه حل مسئله و حل مشکلات؛ علائم بیماری او بهبود می‌یابد. این روش درمانی با تأکید بر «اینجا و اکنون» به حل مشکلات بیمار می‌پردازد.

مشخصات محصول

نویسنده: لارنس مینورز - والیس ویرایش: -
مترجم: محمود علیکی - محمد عباس زاده نصرآبادی تعداد صفحات: 264
انتشارات: دانژه وزن: 303
شابک: 9786005510843 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(درمان افسردگی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لارنس مینورز

لارنس مینورز

در حال حاضر مطلبی درباره لارنس مینورز نویسنده راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


والیس

والیس

در حال حاضر مطلبی درباره والیس نویسنده راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمود علیکی

در حال حاضر مطلبی درباره محمود علیکی مترجم کتاب راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمود علیکی

محمد عباس زاده نصرآبادی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد عباس زاده نصرآبادی مترجم کتاب راهنمای عملی درمان حل مسئله مدار افسردگی و اضطراب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد عباس زاده نصرآبادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید