بنر بالای صفحه
یک قدم تا زندگی آرام یا تولدی دیگر
یک قدم تا زندگی آرام یا تولدی دیگر

فروش ویژه

کتاب یک قدم تا زندگی آرام یا تولدی دیگر

معرفی کتاب یک قدم تا زندگی آرام یا تولدی دیگر

(2)
کتاب یک قدم تا زندگی آرام یا تولدی دیگر (زیبایی به جای خاکستر)،(روان شناسی برای همه)، اثر جویس میر ، با ترجمه الهام مکی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات استاندارد ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 75,000 31%

51,750

75,000 31% 51,750

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب، آرامشی پس از طوفان (زیبایی به جای خاکستر) می‌باشد که حقایقی را در مورد این که چگونه شفای الهی به درون زندگی راه می‌یابد و دیگران نیز چگونه می‌توانند از چنین تجربه‌ای بهرمند گردند، فاش می‌سازد.

مشخصات محصول

نویسنده: جویس میر ویرایش: -
مترجم: الهام مکی تعداد صفحات: 210
انتشارات: استاندارد وزن: 247
شابک: 9789646255579 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بزرگسالان قربانی سوء استفاده جنسی در کودکی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جویس میر

جویس میر

در حال حاضر مطلبی درباره جویس میر نویسنده یک قدم تا زندگی آرام یا تولدی دیگر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

الهام مکی

در حال حاضر مطلبی درباره الهام مکی مترجم کتاب یک قدم تا زندگی آرام یا تولدی دیگر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

الهام مکی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید