دایره المعارف نجوم و فضا
دایره المعارف نجوم و فضا دایره المعارف نجوم و فضا

کتاب دایره المعارف نجوم و فضا

معرفی کتاب دایره المعارف نجوم و فضا

(2)
کتاب دایره المعارف نجوم و فضا،همراه با دی وی دی (گلاسه)، اثر مارتین ردفرن ، با ترجمه نسیم علی زاده اهدایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات پیام بهاران - زیارت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مارتین ردفرن ویرایش: -
مترجم: نسیم علی زاده اهدایی تعداد صفحات: 156
انتشارات: پیام بهاران - زیارت وزن: 841
شابک: 9789647789301 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1395
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(همراه با دی وی دی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در کتاب پیش رو، گوشه هایی از جهان هستی، زندگی در فضا، منظومۀ شمسی و سیاره های آن، تولد و زندگی ستاره ها، سیاه چال ها و باغ وحش کهکشانی و... به صورت مصور مورد بررسی قرار گرفته است. بخش اول اطلس به پرسش و پاسخ دربارۀ خورشید، ماه، ستارگان دنباله‌دار، شهابها، خورشید گرفتگی، ماه گرفتگی و کهکشان‌ها اختصاص دارد و بخش دوم آن، پرسش و پاسخ دربارۀ آسمان، کرات عظیم گازی، مشاهدۀ ستارگان و ... است. در این دایرةالمعارف، در بخش پرسش و پاسخ آزمونهای کوتاه چند گزینه‎ای نیز گنجانده شده است. یک دی وی دی حاوی مستندی از فضا با دوبلۀ فارسی، عکس هایی از ستارگان و منظومۀ شمسی و شش جلد کتاب الکترونیکی دربارۀ فضا و نجوم به زبان اصلی پیوست کتاب است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارتین ردفرن

مارتین ردفرن

در حال حاضر مطلبی درباره مارتین ردفرن نویسنده دایره المعارف نجوم و فضا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نسیم علی زاده اهدایی

در حال حاضر مطلبی درباره نسیم علی زاده اهدایی مترجم کتاب دایره المعارف نجوم و فضا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نسیم علی زاده اهدایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید