بنر بالای صفحه
زندگی نزیسته ات را زندگی کن
زندگی نزیسته ات را زندگی کن

کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

معرفی کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

(2)
کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن، اثر رابرت الکس جانسون ، با ترجمه سیمین موحد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

بزرگسالان روان‌شناسی

محصولات مرتبط

(4)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
31%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • وقتی به دهه سوم زندگی می رسیم، کم‌کم حس می‌کنیم زمان با سرعت می‌گذرد، شاید از کارمان احساس رضایت نکنیم. شاید تاکنون ازدواج نکرده‌ایم و از این موضوع دچار افسردگی شده‌ایم. فرضاً هم اگر ازدواج کرده‌ایم، ممکن است همسرمان به ما بی‌توجه باشد یا آن انتظاری را که از زندگی زناشویی داشته‌ایم، برآورده نشده باشد. اگر هم بچه‌دار شده‌ایم و بچه‌ها هم کمی بزرگ شده‌اند، توقعات بی حد و حصر آن‌ها که از توان ما خارج است ما را مستأصل می‌کند. دور و بر خودمان را که خوب نگاه می‌کنیم می‌بینیم، چیزهایی که می‌توانست در ما احساس رضایت ایجاد کند، غایب است.این کتاب
...
  • شیوه رهایی یافتن از زندانی که برای خود ساخته ایم و رفتن به سوی زندگی رضایتمندانه را به ما آموزش می دهد.نکاتی مهم که با خواندن این کتاب با آن آشنا می شوید:1. در نیمه دوم عمر از ما خواسته می شود تا آنچه واقعاً هستیم را زندگی کنیم. ما ابتدا به این فراخوان تغییر با دگرگون کردن شرایط بیرونی پاسخ می دهیم، هر چند این شکاف و جدایی مشکلی درونی است. با افزایش سن همه ما با این خطر روبرو می شویم که توانایی مان برای کنترل نتیجه رویدادها کاهش می یابد. شاید این نقطه آغاز دردناک محدودیت ها و مشکلات جسمی باشد، شاید نتیجه مرگ والدین و دوستان باشد، به این ترتیب کم کم احساس می کنیم که زمان به سرعت می گذرد ولی چیزی اساسی در زندگی مان مفقود است. اما آن چیز چیست؟2. به نظر ما بدیهی است که با کسی ازدواج کنیم که عاشقش هستیم، اما این به مرور زمان موثر واقع نمی شود. عشق از سرمان می افتد و آن شخص رنگ و لعاب اش را برایمان از دست می دهد. دعواها و تنش ها رخ می دهند و به این نتیجه می رسیم که اساساً اشتباه انتخاب کردیم. اما چرا این اتفاق می افتد و برای جلوگیری از مرگ رابطه باید چکار کنیم؟3. هیچ چیز در روان نیست که به جایی تعلق نداشته باشد. هر چند ممکن است با روشی ناشیانه یا در زمان نامناسب بیان شود. ما برای باز پس گیری زندگی نزیسته باید پرسش مان را تغییر دهیم و به جای اینکه بگوییم برای خلاص شدن از شر این عیبم چکار باید بکنم؟ بپرسیم چرا چیز درست در جای نادرست است؟4. ما دوست داریم فکر کنیم که چیزهای ذاتی که در وجودمان هست که درست هستند، اما در بیشتر موارد این نتیجه چیزی است که آدم های مهم زندگی مان تصمیم گرفته اند که چه چیزی برای ما درست است و ما باید چه کاری انجام دهیم، اما هیچوقت کسی که ما را تربیت کرده، نخواهیم بخشید؛ تربیت را کنار بگذارید! مادام که ناآگاهانه به جاه طلبی ها، برنامه ها یا محدودیت های والدین مان خدمت می کنیم، اسیر گذشته هستیم.5. اگر پدر یا مادر هستید، آگاه شدن از زندگی نزیسته خودتان بهترین میراثی است که می توانید برای بچه هایتان به جا بگذارید. اگر می خواهید عالی ترین هدیه ممکن را به فرزندتان بدهید، به زندگی نزیسته تان بپردازید.

مشخصات محصول

نویسنده: رابرت الکس جانسون ویرایش: -
مترجم: سیمین موحد تعداد صفحات: 295
انتشارات: بنیاد فرهنگ زندگی وزن: 246
شابک: 9786009120598 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خودسازی در میانسالی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر که توسط روان‌کاو پیرو مکتب روان‌کاوی «کارل گوستاویونگ»، «رابرت الکس جانسون» و همکار قدیمی او دکتر «جری رول» ـ روان‌شناس بالینی ـ به رشتة تحریر در آمده است، دربارة نحوة پر کردن شکاف موجود بین زندگی حال و آنچه که آرزومند آنیم صحبت می‌کند. بدین ترتیب نویسندگان در این کتاب به مخاطبان کمک می‌کنند تا میراث آرزوهای تحقق نیافته‌اشان را بشناسند و بدانند که چگونه آن‌ها را کنترل کرده و تغییر شکل دهند تا بتوانند با خودشان و دیگران در سال‌های میان سالی و پس از آن در آرامش زندگی کنند. نویسندگان توضیح می‌دهند که چه زمانی آوردن ... رؤیاهای زیست نشده‌مان به سطح آگاهی، می‌تواند ما را به آن سوی ناامیدی‌های‌مان سوق دهد؛ حتی اگر شرایط بیرونی به طرز آشکاری تغییرپذیر نباشند. در واقع این کتاب طرحی واقع‌بینانه برای تبدیل حسرت به آگاهی وسیع‌تر و تلفیق‌ بخش‌های پنهان روان‌مان با زندگی بیرونی‌مان ارائه می‌دهد. در این مسیر از تمرین‌ها، نمونه‌ها و مواردی کاربردی نیز به منظور تفهیم و راهنمایی بیشتر مخاطبان استفاده می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابرت الکس جانسون

رابرت الکس جانسون

در حال حاضر مطلبی درباره رابرت الکس جانسون نویسنده زندگی نزیسته ات را زندگی کن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سیمین موحد

در حال حاضر مطلبی درباره سیمین موحد مترجم کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سیمین موحد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید