بنر بالای صفحه
جهان در 2050
جهان در 2050

کتاب جهان در 2050

معرفی کتاب جهان در 2050

(5)
کتاب جهان در 2050، اثر لارنس اسمیت ، با ترجمه منصور امیدی - ناصر زرین پنجه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات مهر ویستا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
19%
(4)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • "سال 2050! كم‌تر از چهار دهه‌ي ديگر جهان چگونه خواهد بود؟ ... "اگر با نگاهي علمي به بررسي وضعيت جهان بپردازيم، به نظر مي‌رسد جهان در چهار دهه‌ي آينده منتظر هيچ واقعه‌ي غيرمعمولي نخواهد بود... ولي روند تغيير جهان از لحاظ ساختار جمعيتي، منابع تجديدناپذير، نيازهاي انساني، تغييرات تدريجي اقليم، جهاني‌شدن، دست‌آوردهاي علمي و وضعيت آب به گونه‌اي تغيير خواهد كرد كه بررسي و برنامه‌ريزي براي آن زمان هم در عرصه‌ي اجتماعي و هم در عرصه‌ي برنامه‌ريزي براي مسئولان سياسي، اقتصادي، اجتماعي و برنامه‌ريزان جهان و كشور اجتناب‌ناپذير خواهد بود... . "به نظر مي‌رسد
...
  • در چهار دهه‌ي آينده چهار نيرو به‌طور عمده تأثيرگذار هستند. اولين نيرو جمعيت است... . دومين نيرو تقاضاي روزافزون نياز انساني به منابع و خدمات طبيعي و ذخاير ژني سياره‌ي زمين است... . جهاني‌شدن سومين نيروي جهاني است... و چهارمين نيرو تغييرات اقليمي است." (از پيش‌گفتار كتاب)

مشخصات محصول

نویسنده: لارنس اسمیت ویرایش: -
مترجم: منصور امیدی - ناصر زرین پنجه تعداد صفحات: 552
انتشارات: مهر ویستا وزن: 527
شابک: 9786009237142 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1395

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لارنس اسمیت

لارنس اسمیت

در حال حاضر مطلبی درباره لارنس اسمیت نویسنده جهان در 2050 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

منصور امیدی

در حال حاضر مطلبی درباره منصور امیدی مترجم کتاب جهان در 2050 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

منصور امیدی

ناصر زرین پنجه

در حال حاضر مطلبی درباره ناصر زرین پنجه مترجم کتاب جهان در 2050 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ناصر زرین پنجه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید