راهنمای آموزش آرام سازی روانی
راهنمای آموزش آرام سازی روانی

فروش ویژه

کتاب راهنمای آموزش آرام سازی روانی

معرفی کتاب راهنمای آموزش آرام سازی روانی

(2)
کتاب راهنمای آموزش آرام سازی روانی، اثر داگلاس برنستین - تامس بورکووک ، با ترجمه علی صاحبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات سایه سخن ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 137,000 25%

102,750

137,000 25% 102,750

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(4)
3%
(1)
6%
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: داگلاس برنستین - تامس بورکووک ویرایش: -
مترجم: علی صاحبی تعداد صفحات: 192
انتشارات: سایه سخن وزن: 263
شابک: 9786006304557 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(همراه با سی دی صوتی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر به منظور مطالعة دانشجویان رشتة روان‌شناسی بالینی و مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد و در موضوع روش‌های آرام سازی روانی نوشته شده است. در این کتاب ضمن توضیح منطق و دلیل سودمندی روش‌های آرام‌سازی، روش استاندارد «آرام‌سازی عضلانی جیکوبس» گام به گام توضیح داده شده است. بدین ترتیب در کتاب تاریخچة آموزش آرام‌سازی و موقعیت کنونی آن در جهان، اثرات آرام‌سازی بر توانایی یادگیری، شرایط فیزیکی محیط درمان، تکنیک‌های آرام‌سازی، محدودیت اجرایی هر یک از تکنیک‌ها و راه‌حل‌های پیشنهادی برای حل مشکلات احتمالی به وجود آمده در اجرای تکنیک‌ها، مورد مطالعه قرار گرفته است. همچنین در پایان کتاب به منظور ارزیابی پیشرفت بیمار، اطلاعاتی دربارة عوامل و نشانه‌هایی که بیانگر پیشرفت مناسب در آموزش آرام‌سازی است، ارائه شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

داگلاس برنستین

داگلاس برنستین

در حال حاضر مطلبی درباره داگلاس برنستین نویسنده راهنمای آموزش آرام سازی روانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


تامس بورکووک

تامس بورکووک

در حال حاضر مطلبی درباره تامس بورکووک نویسنده راهنمای آموزش آرام سازی روانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علی صاحبی

در حال حاضر مطلبی درباره علی صاحبی مترجم کتاب راهنمای آموزش آرام سازی روانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی صاحبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید