بنر بالای صفحه
زندگی بی حد و مرز
زندگی بی حد و مرز

فروش ویژه

کتاب زندگی بی حد و مرز

معرفی کتاب زندگی بی حد و مرز

(4)
کتاب زندگی بی حد و مرز، اثر نیک وی آچیچ ، با ترجمه مسیحا برزگر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذهن آویز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 21%

173,800

220,000 21% 173,800

محصولات مرتبط

(4)
قیمت قبل
(5)
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
31%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب زندگی بی حد و مرز اثر نیک وی آچیچ ترجمه مسیحا برزگر نشر ذهن آویز منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: نیک وی آچیچ ویرایش: -
مترجم: مسیحا برزگر تعداد صفحات: 328
انتشارات: ذهن آویز وزن: 380
شابک: 9786001180941 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

زندگی بی‌حد و مرز کتابی است از نیک وُی آچیچ، سخنرانِ انگیزشی و مدیر سازمان غیر انتفاعی زندگی بی‌حد و مرز. او اهل استرالیاست و اکنون در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کند.

آچیچ می‌گوید: من بدون دست‌ و پا به دنیا آمدم، اما هرگز در حصار شرایط خود نماندم. من به سراسر دنیا سفر می‌کنم و به میلیون‌ها نفر الهام می‌بخشم تا با ایمان، امید، عشق و شجاعت خویش بر نامیلایمات زندگی چیره شوند و به آرزوهای خود برسند. در این کتاب، من تجربه‌های خویش را در مواجهه با مشکلات و موانع زندگی با شما در میان می‌گذارم.

بعضی از این مشکلات و موانع، خاص من بوده‌اند، اما بسیاری از ... آن‌ها به همه مربوط می‌شود. هدف من آن است که شما را تشویق کنم تا بر دشواری‌های زندگی خویش چیره شوید و بتوانید هدف زندگی خویش را بیابید و به راهی گام بگذارید که به یک زندگیِ مضحک عالی منتهی می‌شود.
من ایمان دارم که زندگی‌ام حد و مرزی ندارد و دلم می‌خواهد تو نیز، صرف‌نظر از دشواری‌های زندگی‌ات، چنین احساسی داشته باشی.

ما همسفریم. در آغاز سفرمان، لطفاً قدری درنگ کن و دربارۀ تمامی محدودیت‌هایی فکر کن که بر زندگی خویش تحمیل کرده‌ای یا به دیگران اجازه داده‌ای بر زندگی‌ات تحمیل کنند.

اکنون به این بیندیش که رهایی از این محدودیت‌ها چه حس و حالی دارد. زندگی تو چگونه می‌بود اگر همه چیز برایت ممکن می‌شد؟

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

من قدرت بی‌کران روح آدمی را در زندگی مشاهده کرده‌ام. من به وقوع معجزه‌ها ایمان دارم ، اما معتقدم معجزه فقط برای کسانی رخ می‌دهد که رشتۀ امید را نمی‌گسلند. امید چیست؟ امید، جایی‌ است که رؤیاها آغاز می‌شوند. امید، صدای هدف توست. امید به تو می‌گوید که شاید وقوع رویدادها دست تو نباشند، اما واکنش تو به رویدادها دست توست.

مارتین لوتر کینگ گفته است: هر کار بزرگی در جهان به واسطۀ امید انجام شده است. من یقین دارم تا زمانی که نفس می‌کشی، امید نیز در دسترس توست. من و تو انسانیم. ما نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم. در عوض، ما می‌توانیم امکانات موجود در ... آینده را تصور کنیم. تنها خداست که می‌داند زندگی چه چیزهایی برای ما در چنته دارد. امید، موهبتی الهی ا‌ست. امید، پنجره‌ای است که ما از آن به زندگی نگاه می‌کنیم. ما نمی‌توانیم بدانیم خدا چه چیزهایی را برای ما مهیا کرده است. به خدا اعتماد داشته باش، امید را در دل زنده نگه دار و حتی در مواجهه با بدترین وضعیت‌ها نیز، چنان عمل کن که گویی خود را برای بهترین وضعیت‌های پیش رو آماده می‌کنی!

البته، گاهی دعاهای ما بی‌پاسخ می‌ماند. گاهی علی‌رغم نیایش‌های ما، حوادثی غمبار برای ما روی می‌دهد. حتی بهترین و خوش‌قلب‌ترین آدم‌ها هم گاهی دچار مصیبت می‌شوند. زلزله‌های ویرانگر هائیتی، شیلی، مکزیک و چین گواه این مطلب‌اند که زندگی از حادثه‌های غمبار خالی نیست. در آن فجایع طبیعی، هزاران نفر مردند. امیدها و رؤیاهای آن‌ها نیز با آن‌ها به زیر خاک رفته‌اند. بسیاری از مادران فرزندان خود را از دست دادند. بسیاری از کودکان والدین خود را از دست دادند.

با وجود این مصایب، چگونه می‌توان امید خود را حفظ کرد؟ در این مواقع، چیزی که باعث می‌شود من امید خود را از دست ندهم، این است که هنگام وقوع فجایع طبیعی، هنوز هستند آدم‌های خوبی که داوطلب کمک می‌شوند و بی‌دریغ به کمک آسیب‌دیدگان می‌شتابند. دانش‌آموزان، دانشجویان، پزشکان، مهندسان، کارگران، سربازان و بسیاری دیگر خود را وقف کمک به کسانی می‌کنند که آسیب دیده‌اند.

در سخت‌ترین شرایط زندگی، امید پدیدار می‌شود تا بر حضور خداوند گواهی بدهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نیک وی آچیچ

نیک وی آچیچ

در حال حاضر مطلبی درباره نیک وی آچیچ نویسنده زندگی بی حد و مرز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مسیحا برزگر

در حال حاضر مطلبی درباره مسیحا برزگر مترجم کتاب زندگی بی حد و مرز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مسیحا برزگر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید